آلودگی هوا و افزایش تقاضا برای محصولات آرایشی مراقبت از پوست

زیبایی با وجود آلودگی هوا

امروزه خبر افزایش آلودگی هوا و آلاینده های خطرناک و مضر سلامت انسان نقل هر مجلسی است، موضوعی که از بحث و صحبت کردن درباره آن نمی توان خودداری کرد. با اعلام خطر آلودگی هوا و گرم شدن تدریجی زمین از سال 2011 تا سال 2013، تولید محصولات مراقبت از پوست تا 22 درصد افزایش داشته است. از میان محصولات تولید شده مراقبت از چشم و پوست دور چشم در سال 2014، 7.2 درصد آن حاوی ترکیبات و موادی هستند که از ورود مواد آلاینده و آلودگی به سطح چشم تا حدودی جلوگیری می کنند. در رابطه با لوازم آرایشی و زیبایی مراقبت از پوست، این آمار از 3.2 درصد در سال 2011 به 3.7 درصد در سال 2014 افزایش پیدا کرد.

آلودگی در برابر طبیعت

با توجه به اینکه هشیاری و آگاهی مردم جامعه در رابطه با مسئله آلودگی هوا و عوارض آن روز به روز در حال افزایش است، به همان میزان تولید محصولات آرایشی مراقبت از پوست در حال فزونی و گسترده شدن است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اسپری مرطوب کننده صورت

از آنجایی که بیشتر مردم به سبک زندگی شهری روی آورده اند، ما شاهد رشد روز افزون صنعت زیبایی و لوازم آرایشی محافظ کننده پوست بدن در مقابل آلودگی خواهیم بود. امروزه شرکت های تولید کننده لوزام آرایشی در حال رقابت برای تولید بهترین برندهای تجاری در زمینه تولید لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و کرم های پوست برای جلوگیری از آفتاب زدگی در مقابل آلودگی و اشعه های مضر خورشید هستند. یکی از برندهای تجاری لوازم آرایش بنام Payot  در حال تولید محصول مراقبت از پوستی است که مقاومت و میزان آسیب پذیری پوست را در برابر عوامل خارجی چون گرما، سرما، اشعه های خورشید و آلودگی افزایش داده و بالا می برد.

به هر میزان که میزان مقاومت و لایه دفاعی پوست در برابر عوامل محیطی بیشتر باشد، میزان آسیبهای وارده به پوست کاهش پیدا می کند و دیگر اثری از آثار پیری، چین و چروک، خطوط صورت، لکه های پوستی و کک و مک نخواهد بود.

منبع:

http://professionalbeauty.co.uk

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

er]

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با نسل جدید دستگاه اسکارلت و تکنولوژی میکرونیدلینگ آر اف فرکشنال

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 55 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments