آشنایی با روش های درمان چاقی: کاویتاسیون با امواج اولتراسوند

قبل و بعد از کویتیشن

دستگاه لاغری کاویتاسیون اولتراسونیک آخرین دستگاه لاغری بدن با تکنولوژی ترکیبی رادیوفرکوئنسی دو قطبی وسه قطبی است این برای سوزاندن چربی، شکل دادن به بدن، سفت کردن پوست و کاهش سلولیت به طور قابل توجهی موثر است.

کاویتیشن
کاویتیشن التراسونیک

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کویتیشن می تواند به عنوان یک جایگزین درمانی مناسب برای جراحی لیپوساکشن عمل کند. این روش بدون درد و بدون نیاز به بیهوشی است و می تواند در یک مطب پزشکی انجام می شود.

موارد منع مصرف برای استفاده از دستگاه های کاویتاسیون برای درمان چربی موضعی وجود دارد. این موارد شامل نارسایی کلیه، نارسایی کبد (به عنوان مثال کبد چرب)، داشتن ضربان ساز قلبی یا دیگر دستگاه های الکترونیکی، بارداری، شیردهی، کلسترول بالا، و … است.

کویتیشن با تبدیل چربی به یک مایع، که سپس از طریق بدن به صورت ادرار دفع می شود باعث کاهش وزن می شود. یکی دیگر از روش های لاغری در این روش ماساژ درناژ لنفاوی است که باعث کاهش سایز موضعی و کاهش وزن می شود.

کویتیشن دقیقا چگونه اینکار را انجام می دهد؟!

روند کار با کاهش سلول های چربی و سلولیت با ایجاد امواج فراصوتی است، امواج اولتراسوند باعث ایجاد یک حباب در بافت سلول های چربی می شوند. حباب سپس به سرعت بزرگ می شود و با ایجاد افزایش دما دچار انفجار می شود. پس از این انفجار، سلول های چربی و سلولیت آسیب دیده تبدیل به مایع می شوند. هنگامی که غشاء این سلول ها شکسته می شوند،بدن می تواند آنها را از طریق سیستم ادراری برداشت و تخلیه کند.

قبل از شروع کویتیشن، شما باید یک رژیم غذایی کم کالری را شروع  کنید و همچنین نوشیدن مقدار زیادی مایعات، به عنوان سیال برای حذف چربی از بدن لازم است (که به همین دلیل نوشیدن مقدار زیادی مایعات پس از درمان نیز مهم است).

هر جلسه درمان حدود 30-45 دقیقه طول می کشد. نتایج از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما به طور کلی توصیه می شود برای یک فرد در هر منطقه خاص 6-10 جلسه برای نتایج مطلوب انجام شود.

[divider]

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،زیبایی،لیزر و تناسب اندام آلومینا

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
خاطره
خاطره
9 years ago

سلام.میخواستم بدونم این روش تاثیری بر نازایی داره یا نه؟اگر میشه یه قیمت حدودی برای درمان سلولیت ران و باسن بگید ممنون میشم