مقایسه روش های حذف موهای زائد برای مردان

لیزر پشت وکمر

آیا موهای بدن شما به طور غیر قابل کنترلی در حال رشد است؟ کارشناسان ما بهترین راه حل ها را در ارتباط با حذف موهای زائد به شما ارائه می دهند.

این تفکر در جامعه نهادینه شده است که رفع موهای زن کاری ست که تنها برای خانم ها مناسب است، مگر اینکه شما یک بدنساز، دوچرخه سوار، شناگر یا رقصنده مرد باشید در این صورت است که رفع موهای زائد ضرورت پیدا می کند. در غیر این حالات، موهای بدن مردان دست نخورده باقی می ماند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما اکنون اینطور نیست. کارشناسان بر این باورند که مردان نیز حق برخورداری از نظافت بدن و داشتن پوستی صاف مانند زنان را دارند. البته اکثر مردان لزومی بر رفع تمامی موهای زائد نمی بینند، فقط آن دسته از موهایی که در قسمت پشت، کمر و قفسه سینه به طور فزاینده ای رشد می کند.

براساس گفته های متخصصان اپیلاسیون، تعداد مردانی که بدنبال خلاصی یافتن از موهای زائد در حال رشد خود هستند، روز به روز افزایش می یابد. بسیاری از آنها مراجعان مردی دارند که می خواهند ابروهای تمیز و خوش فرمی داشته باشند یا می خواهند که صرفا موهای پشت گوش و پشت گردن آنها به طور کامل رفع شود.

در این اثنا، مردانی نیز هستند که می خواهند مانند زنان موهای زائد بدنشان به طور کامل رفع شود و نقطه ای از بدن پیدا نشود که مو داشته باشد. اگرچه نظافت بدن برای زنان یک چیز طبیعی به شمار می آید، بسیاری از مردان از چگونگی و راه های رفع این موهای زائد در حال رشد اطلاعی ندارند.

رازهایی درباره رایج ترین شیوه های حذف موهای زائد برای مردان

[divider]

انتخاب شماره یک: حذف موهای زائد ار طریق لیزر درمانی

با بهره گیری از انرژی ضعیف لیزر به منظور نفوذ در ساقه مو، ریشه مو به طور کامل تخریب شده و از بین می رود. اما با این کار پیازک مو از بین نمی رود. بنابراین به لحاظ فنی، بار دیگر مو در همان نقطه شروع به رویش می کند و این بسیار دشوار است و بدین معنی است که اثر لیزر درمانی تنها برای مدت نسبتا طولانی دوام دارد.

به منظور رفع موهای زائد، به حدود 6 جلسه لیزر درمانی، هر جلسه به مدت 30 دقیقه نیاز است.

مناسب برای رفع موهای زائد پشت، کمر، قفسه سینه، شانه ها و ناحیه اطراف اندام تناسلی

مناسب برای افراد دارای پوست روشن با موهای مشکی و نامناسب برای افراد بلوند با موهای طلایی و روشن. بدن افراد سیاه پوست نیز تنها به یک نوع روش عکس العمل مثبت نشان می دهد.

انتخاب شماره1: ادامه لیزر درمانی و حذف موهای زائد

هزینه هر جلسه درمان: حداقل 400 تا 500 دلار ( یک میلیون و دویست هزار تومان در خارج از کشور ولی این هزینه در کلینیک آلومینا بسیار کمتر است)

نتیجه ماندگار: پس از اینکه پروسه درمان به طور کامل به پایان رسید، تا مدت ها شاهد رشد مو نخواهید بود و اثر درمان اصولا ماندگار و دائمی ست، تنها سالی یکبار یا دوبار به کلینیک مربوطه مراجعه کرده تا با انجام ریزه کاری کیفیت کار تضمین شود.

نظر کارشناسان: بسیاری از آقایان از لیزر درمانی نه برای حذف کامل موهای زائد پشت، کمر، شانه و سینه بلکه برای کمتر شدن رشد مو در این نقاط از بدن استفاده می کنند. در واقع، جدا از روش برق كافت ريشه ى مو، سوزاندن ريشه ى مو ( از بين بردن ريشه ى مو به وسيله ى برق كافت )، روش لیزر مو تنها روشی ست که با استفاده از آن می توان میزان رشد مو در برخی نقاط بدن را کاهش داد تا آنکه به رفع کامل موهای زائد اقدام کرد.

در حالی که آقایان به طو متوسط به پنج تا شش جلسه لیزر مو نیاز دارند، به همان میزان که سن آقایان بالاتر می رود، موی بیشتری مخصوص بر ناحیه پشت و کمر رشد می کند.

این افراد باید تقریبا سالی یک بار به کلینیک مراجعه کرده تا پوست بدن آنها مورد بازبینی قرار گرفته و با انجام تغییرات جزئی در روش کار، از عدم باز رشد مو های زائد اطمینان حاصل گردد.

[divider]

انتخاب شماره دو: واکس و موم انداختن بدن

دیگر از موم های چسبناک عسل طوری زمان گذشته خبری نیست. امروزه از موم های روغن لوبیا، لوسیون های چربی مانند برای پوست استفاده می گردد، اما اینگونه موم ها تنها به مو های زائد می چسبند و ضرری برای پوست ایجاد نمی کنند. یک تکه پارچه آماده کرده و هر دو طرف آن را به موم آغشته کنید.

سپس پارچه را بر نواحی که موی بیشتری داشته ، قرار دهید. همان طور که ترکیبات موم در حال خشک شدن است و در عرض چند دقیقه، بانداژ را بردارید. دیگر از موهای زائد خبری نیست و این کار بدون درد و ایجاد مشکل برای پوست به پایان رسید.

بسته به محلی که قرار است موم بر روی آن گذاشته شود و میزان تجمع مو در یک نقطه، گذاشتن تکه پارچه آغشته به ترکیبات موم و برداشتن آن از محل مورد نظر، 10 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد.

از این روش برای شکل دادن و خوش فرم کردن ابرو، نیم ابرو، موهای پشت گوش، گردن، ران ها، زیر بغل و بازوان استفاده می گردد. اگرچه از موم برای رفع موهای زائد ناحیه عضو تناسلی نیز استفاده می شود، اما این کار با درد همراه است. پس بهتر است که از قبل به منظور اطمینان یافتن از عدم حساسیت به ترکیبات موم، مقداری از آن را بر قسمت های دیگر بدن امتحان کنید. هزینه این کار از 10 تا 70 دلار ( سی هزار تومان تا 210 هزار تومان) متفاوت است. مدت ماندگاری آن نیز در حدود چهار تا شش هفته است.

نظرات کارشناسان:

اگر تاکنون روش موم انداختن را بر روی پوست خود امتحان نکرده اید، بهتر است که آن را به دست یک فرد ماهر بسپارید. از انجایی که بعد از موم انداختن، این امکان وجود دارد که پوست یا بدن دچار عفونت شود، حتما نکات مراقبتی پس از وکس کردن را به طور کامل رعایت کنید و این مورد هم پس از چند روز با استفاده از لوسیون های آنتی باکتریال رفع می گردد. مشاهدات نشان می دهد آن دسته از آقایانی که پیش از لیزر موی کمر و پشت، از روش موم انداختن استفاده کرده بودند، نتایج بهتری از درمان دریافت کردند.

[divider]

انتخاب شماره سه: برق كافت ريشه ى مو، سوزاندن ريشه ى مو ( از بين بردن ريشه ى مو به وسيله ى برق كافت )

با استفاده از سوزنی فوق باریک برای نفوذ در ساقه مو، این سیستم با فرستادن شوک های الکتریکی بسیار کوچک به پیازک مو، سلول های سازنده مو را سوزانده و تخریب می کند. به محض اینکه سلول از بین می رود، دیگر در محل مورد نظر مویی رشد نمی کند.

روش کار: مدت زمان هر جلسه درمانی بسیار کوتاه است، بین 10 تا 20 دقیقه، اما اگر حذف کامل موهای زائد مد نظر باشد، به هفته ها کار نیاز است. از آنجایی که بر روی تک تک مو ها به طور جداگانه کار می شود و بسته به ضخامت مو، مدت زمان هر جلسه درمان برای افراد متفاوت است.

در حالی که شیوه سوزاندن ریشه مو برای رفع موهای زائد تمام قسمت های بدن مناسب است، اما بدلیل وقت گیر بودن پروسه درمان، برخی از نواحی برای شروع کار مناسب تر هستند، مانند پیشانی و گردن. اگر از شیوه سوزاندن ریشه مو برای رفع موهای زائد قسمت تناسلی استفاده شود، بهتر است که از داروی بیهوشی به خصوص برای آقایان برای جلوگیری از درد یا کاهش آن استفاده گردد. هزینه هر جلسه درمان، 40 دلار یا 120 هزار تومان است.

نظرات کارشناسان: بیشتر آقایان، بویژه جوانان از این روش برای خوش فرم کردن و شکل دادن ابرو و نیم ابرو ها استفاده می کنند، اما هرچه سن مردان بالاتر می رود، بیشتر نسبت به موهایی که در اطراف گردن، گوش ها و بینی می رویند، حساسیت نشان می دهند. اولین جلسه درمان حدود بیست تا سی دقیقه به طول می انجامد، اما در جلسات بعدی، تنها به پنج تا ده دقیقه زمان نیاز است. اگرچه دوره درمان کمی طولانی ست، اما به هیچ عنوان وقتگیر نیست.

[divider]

انتخاب شماره چهار: اصلاح پشت با استفاده از تیغه های مخصوص

با استفاده از تیغه هایی به پهنای یک اینچ یا 54 سانتی متر، دستگیره هایی که با لولا به یکدیگر متصل شده اند به طول 48 سانتی متر، این تیغه ها با ویژگی های منحصر به فردشان به متخصص این توانایی را که موهای زائد قسمت پشت و شانه ها را به راحتی استفاده کردن جاروب زبر به هنگام دوش گرفتن، از بین ببرد.

مناسب برای رفع حذف موهای زائد کمر، شانه ها، و قسمت لگن و باسن. امکان اصلاح موهای زائد قسمت تناسلی وجود دارد، اما این نکته را به خاطر داشته باشید که حتی برش کوچکی در این ناحیه عوارض جدی را در پی دارد.

انتخاب شماره چهار: ادامه روند اصلاح پشت با استفاده از تیغه های مخصوص

اصلاح تمامی نقاط بدن به طور یکسان بین بیست تا سی دقیقه طول می کشد. هزینه انجام این کار زیر 40 دلار یا 120 هزار تومان است بعلاوه خرید تیغه های اضافی و کرم اصلاح.

مدت زمان ماندگاری: حداکثر چند روز

نظرات کارشناسان:

متخصصان امراض پوست بر این باورند که اگرچه روش اصلاح بدن به سرعت و به آسانی صورت می گیرد، خطر رشد فزاینده موهای درون پوستی و درون روییده را افزایش می دهد. البته این مشکل در میان مردان آفریقایی-آمریکایی تبار بسیار رایج است و همین عامل سبب عفونت پوست می گردد.

به منظور رفع این مشکل، به هنگام اصلاح دقت داشته باشید که موها تر و نم دار باشند (بهتر است که به هنگام دوش گرفتن کار اصلاح بدن انجام شود). اصلاح رو در جهت رشد مو شروع کنید و حتما قبل از شروع اصلاح پوست را با کف صابون بپوشانید تا روند اصلاح راحت تر انجام شود. برخلاف نظر عموم، اصلاح یا شیو کردن باعث رویش دوباره موهای ضخیم یا درشت نمی شود.

[divider]

انتخاب شماره پنج: دپیلتورها یا کرم های موبر

ترکیب شیمیایی موجود در کرم یا ژل موبر به پروتئین های مو حمله کرده و آنها را از بین می برد. این عمل باعث می شود که ریشه مو سست شده و به سرعت از محل مورد نظر کنده شود.

مناسب برای رفع موهای زائد قسمت پشت و کمر، دستف ران و سینه. بعلت حساسیت بالای نواحی تناسلی و ابرو، انجام چنین کاری ممکن نیست. در حدود سی تا شصت دقیقه طول می کشد تا مو ریشه کن شود اما حدود 5 دقیقه طول می کشد تا ترکیب شیمیایی بر روی پوست اثر بگذارد. هزینه استفاده از کرم موبر برای مصارف خانگی در حدود 10 تا 20 دلار ( سی تا شصت هزار تومان) و برای سالن های آرایشی در حدود 25 تا 50 دلار (هفتاد و پنج هزار تومان تا صد و پنجاه هزار تومان)

مدت ماندگاری: از یک تا چند هفته

نظرات کارشناسان:

بدلیل آنکه اثر برخی ترکیبات شیمیایی موجود در کرم های موبر برای برخی قسمت های حساس بدن مانند قسمت تناسلی، شدید است، توصیه می شود که قبل از مصرف، حتما مقداری از کرم را بر روی ناحیه کوچکی از پوست امتحان کنید.

در صورت داشتن هر گونه حساسیت مانند: سوزش، التهاب، خارش، کهیر و … فورا کرم را از محل مورد نظر پاک کنید و دیگر از آن استفاده نکنید. در صورت تمایل از کرم موبر دیگری با برند تجاری متفاوت استفاده کرده و یا یکی از روش های فوق الذکر را امتحان کنید.

 

 

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

لیزر 1

 

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 95 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

53 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
افشین
افشین
8 years ago

با سلام .میخواستم بدونم موهای پشت در قسمت کمر اگر زیاد باشن وضخیم راهی برای درمان دارد به طوری که کل کمر را فراگرفته باشد .با تشکر

مصطفی
مصطفی
8 years ago

سلام من پسری 18 ساله هستم و تمام صورت و همه بدن من پر مو شده است شما راه حلی دارید که دیگر هیچ مویی در صورت من نباشد و همین‌طور موهای بدن من هم برای همیشه از بین برود لطف کنید پاسخ بدید منتظر هستم ?

مصطفی
مصطفی
8 years ago

اگر آزمایش بدهم مشکل نداشته باشم میشه با لیزر موهارو رفع کرد بعد مهم تر از اون برامن زشت نیست که صورت من مو نداشته باشه اخه پسر هستم ?

مصطفی
مصطفی
8 years ago

سلام جواب ندادین ها

مصطفی
مصطفی
8 years ago

سلام در بندرعباس هم شعبه دارید؟

متین
متین
8 years ago

سلام تو قزوین شعبه ندارین؟

mohammadreza
mohammadreza
8 years ago

توي اصفهان شعبه نداريد؟

رضا
رضا
8 years ago

سلام
من ویتیلیگو دارم میخاستم بدونم لیزر تاثیر منفی روی پوستم نداره؟ باعث نمیشه ویتیلیگو گسترش پیدا کنه؟؟

کامران
کامران
8 years ago

سلام
1 – آیا لیزر موهای زاید ناحیه تناسلی آقایان ضرری برای غدد جنسی آقایان ندارد؟
2 – آیا نیاز به تحمل درد زیاد برای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی آقایان میباشد؟
3 – لیزر آقایان توسط همکاران خانم آن مجموعه انجام میشود یا همکاران آقا؟
4 – هزینه های اعلام شده در وبسایت برای آقایان معتبر است یا خیر؟

شهرام
شهرام
8 years ago

سلام.پوست بدنم سفیده و تحمل داشتن یه دونه مو روی بدنمو ندارم.
یه جورایی می خوام بدنم زنونه بشه.سفید و بی مو)مخصوصا ران و ساق پا)
تصمیمگرفتم کل بدنمو لیزر کنم
دوام لیزر برای من که مرد هستم و هزینش چقدره

کاربر
کاربر
8 years ago

سلام مشکلات هورمونی چیه؟ ریزش مو هم مشکل هورمونی هست؟

سعید
سعید
8 years ago

سلام. من 6جلسه لیزر فول بادی انجام دادم 60درصد از موهام ریخته شده جند جاسه دیگه نیاز دارم 100درصد بریزه
مرکزی که میرفتم بسته شده ماه اسفند نشد برم ….ایا وقفه ای که افتاده تا فروردین مشکل پیذا میشه…….
هزینه برای من جقدر میشه فول بادی تشکر

کمال
کمال
8 years ago

از بدن زنونه خیلی خوشم میاد و سعی دارم بدنمو زنونه باشه
شیوه های معمول بین خانوما برای اصلاح موهای بدن چیه و خانوما برای لطافت و درخشندگی پوستشون چکارایی انجام میدن
انجام اینچنین کارا برای مردا هم امکان داره یا نه
لطفا راهنامیی کنیدتشکر

ابولفضل
ابولفضل
7 years ago

سلام اقای دکتر میخاستم بپرسم لیزر برای اطراف ابرو و ریش ها هم انجام میشه یا نه ؟؟؟
یه سوال دیگه : موهای من زیاد ضخیم و پر حجم نیست .میخاستم بدونم تضمینی وجود داره که بعد از لیزر دیگه مو در نیاد؟؟؟

ROMAN
ROMAN
7 years ago

سلام. میخواستم بدونم موقع لیزر کردن. موهای بدن و صورت باید زده بشه یا نه

با تشکر

ROMAN
ROMAN
7 years ago

هزینه لیزر برای کل بدن چقدر میشه اقای دکتر پسرم 25 سالمه ؟و هزنیه هر جلساتو هم بگید ممنون با تشکر از لطفتون

ROMAN
ROMAN
7 years ago

لیزرینگ الکساندرایت درتهران زن هست یا مرد چون من همشو خوندم همشون زن بودن به جز یدونه تو مشهد/کدوم دستگاه لیزر برای لیزر کردن پیشنهاد میکنید؟؟ بعدش ادرس مطب رو هم لطف کنید ممنون میشم از شهرستان میخوام بیام با تشکر از سایتتون

داریوش
داریوش
7 years ago

سلام
من پسری 20 ساله هستم بدنم خیلی خیلی مو داره خیلی هم ضخیم هستن میخواستم بدونم میشه حجم موها رو کم کرد اونم بطور دائمی نمیخوام کلا از بین برن چون یکمش که لازم هست.و سیستان و بلوچستان هم شعبه دارید؟
با تشکر

محمد
محمد
7 years ago

سلام خسته نباشید…
من می خوام موهای بدنمو کمتر و کم پشت تر کنم.
آیا امکانش هست.

محسن
محسن
7 years ago

با سلام
من ٣٥ ساله و مرد هستم ابروهاي من بسيار ضخيم و پهن هستند و خيلي زود رشد ميكنند أيا راهي برأي از بين بردن ضخامت ريشه ابرو وجود دارد ؟
با تشكر

احسان
احسان
7 years ago

سلام من 20سال سن دارم وبدن سازی کار میکنم میخوام سال بعد مسابقات شرکت کنم بدن من تقریبا زیاد مو داره میخوام کل بدنمو لیزرکنم البته به صورت دوام دار میخوام تداوی کنم آیا میتونید به من بکین که بعدلیزر کردن حداقل تا چند سال موهای بدن دوباره رشد نمیکنه البته اکه مشکل هورمونی نداشته باشم.

بهرام
بهرام
7 years ago

باسلام لیزر ناحیه باسن و ناحیه تناسلی هم برای پسران انجام میشه هزینه اش چقدر است

فاطمه ابولحسنی
فاطمه ابولحسنی
7 years ago
پاسخ به  بهرام

با شعبه تماس بگیرید

ali
ali
7 years ago

سلام می خواستم بپرسم برای کم کردن حجم و ضخامت مو روشی هس؟! دوست ندارم کاملا صاف بشه!

میثم
میثم
6 years ago

سلام
من هجده سالمه روی گونه هام مو زائد رشد کرده ک فکر نکنم جزو ریش ب حساب بیاد
چه راه حلی برای از بین بردنش پیشنهاد میکنید

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  میثم

سلام، دوست گرامی از لیزر درمانی استفاده کنید. با توجه به میزان ناحیه و تراکم موها تعیین قیمت انجام میشود.

تورج
تورج
6 years ago

سلام من مخوام همه موههای بدنم رو از بین ببرم…شامل تمام قسمتها..از گردن به پایین..مخصوصا سینه و سرشانه وباسن..چون من کیست مویی عمل داشتم مخوام موهای ناحیه باسن رو کامل از بین ببرم..۲۶سالمه.آیا کرمانشاه شعبه دارین.آیا تمام لیزر بدن برای آقایان هم انجام میشه..مخصوصا باسن و…

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  تورج

سلام، دوست گرامی مدتی است مجموعه تهران اسکین در این شهر شعبه ای ندارد ولی درصدد است دوباره راه اندازی نماید.

نیما
نیما
6 years ago

با سلام،
از نظراتتان در مورد شعبه تبریز خبردار شدم بزودی در تابستان بازگشایی خواهد شد، آیا این شعبه لیزر مخصوص آقایان خواهد داشت؟
با تشکر

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  نیما

سلام، دوست گرامی بله مراکز تهران اسکین خدمات لیزر آقایون نیز انجام میدهند. البته با کمی تفاوت، در برخی مراکز برخی نواحی انجام نمیشود و برخی مراکز لیزر کل بدن نیز انجام میشود.

Kiarash
Kiarash
6 years ago

سلام من پسري 15 ساله هستم و مي خوام موهاي پا-كمر و شكم و سينمو از بين ببرم ولي نمي خوام دايمي باشه يعني بعد از مدتي دولاره در بياد. از نظرتون كدوم روش مناسب تره؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  Kiarash

سلام، دوست گرامی میتوانید از لیزر درمانی استفاده کنید، ولی با این تفاوت که جلسات کامل انجام نشود و با مشورت با پزشک مربوطه فقط چند جلسه انجام شود.