مزوتراپی: جوان سازی پوست – تزریق ویتامین ها به پوست

جوان سازی پوست با مزوتراپی – تزریق ویتامین ها به پوست

جوان سازی پوست – تزریق ویتامین ها به پوست

 

فرآیند پیری و گذر زمان ظلمی بزرگ در حق پوست است. در اثر آسیب هایی که پوست از تابش نور خورشید و کاهش کلاژن می بیند، به مرور زمان حالت پری و ارتجاعی اش را از دست می دهد. به منظور مزو تراپی برای جوان سازی پوست، لایه ی درم پوست با معجون های غنی از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها ادغام و بر انگیخته می شود.

افرادی که از روش مزوتراپی برای جوان سازی پوست استفاده کرده اند، از نتایج آن ( پوستی درخشان، محکم و جوان) راضی بوده اند. درمان در طی 4 تا 6 هفته انجام می شود؛ به این صورت که، هفته ای یک جلسه تزریق انجام می دهند. نتایج با مداومت در تزریق این ماده حفظ خواهد شد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

روش سمیلدایت برای جوان سازی پوست بسیار فوق العاده عمل می کند. این روش با تزریق معجونی قدرتمند از ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و اسید های آمینه است. سمیلدایت مکملی برای سایر روش ها مانند؛ لایه برداری های شیمیایی، تزریق بولینیوم و پرکننده های پوستی است. البته این فرآیند به تنهایی برای جوان سازی پوست موثر است.

از همین طریق می توان با تزریق اسید هیالورونیک در اندازه های کم و یا استفاده از ری استایلین و محصولات مشابه به بازسازی حجم پوست و تغذیه پوست پرداخت. معمولا این مواد برای اولین بار باید سه جلسه با فاصله ی 1 ماه تزریق شوند، و پس از آن 3 تا4 بار در سال برای مداومت اثرات مجددا تزریق شوند.

از هر دو روش یاد شده می توان برای ترمیم خطوط صورت، پشت دست ها، گردن و ناحیه ی داکولتا استفاده نمود.

جوان سازی پوست
جوان سازی پوست

سوال های متداول در مورد جوان سازی پوست با مزوتراپی

 

مزوتراپی شامل چه موادی می شود؟

مزوتراپی ، مواد معدنی، ویتامین ها و آمینو اسیدها ی پوست را که در اثر افزایش سن کاهش یافته اند، ترمیم و بازسازی می کند.

این ماده در قسمت های دچار مشکل تنها با تزریق یک قطره به ترمیم پوست می پردازد. در واقع به طور مستقیم به محل مورد نظر تزریق می شود.

در طی فرآیند چه اتفاقی می افتد؟

بوسیله ی یک سرنگ با سوزن بسیار ظریف، مواد به زیر پوست تزریق می شوند. این مواد به گردش خون در زیر پوست و بازسازی مواد معدنی، ویتامین ها و اسید های آمینه و ایجاد اسید هیالورونیک در پوست کمک می کنند. این روش دردناک نیست، و شما فقط ناراحتی خفیفی در محل تزریق احساس خواهید کرد. گاهی از بیحسی های موضعی در محل تزریق استفاده می شود.

در انجام فرآیند در مراحل /جلسات بعدی چه اتفاقی خواهد افتاد؟

تزریقات با دوز های بسیار کمی هر چند هفته ، 2 یا 3 بار انجام می شوند. زمانیکه فرد به نتایج مورد نظر رسید، برای حفظ نتایج، برنامه ای تحت نظر پزشک خود برای ماه های آینده خواهد داشت.

دوره ی نقاهت در این روش چقدر است؟

این روش هیچ دوره ی نقاهتی ندارد و فقط در محل تزریق کمی کبودی و تورم به چشم می خورد، که البته پس از 12 تا 36 ساعت پس از تزریق محو می شوند. شما پس از تزریق، به راحتی و بدون هیچ مشکلی به زندگی روزمره خود باز می گردید.

لینک منبع

اگر به دنبال روشی برای جوان سازی پوست خود هستید، مزوتراپی را امتحان کنید.

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments