مزایا و معایب لیزر درمانی

مزایا و معایب لیزر درمانی

مزایا و معایب لیزر درمانی
مزایا و معایب لیزر درمانی

مزایا لیزر درمانی
بزرگترین مزیت لیزر درمانی رهایی از رشد بی رویه موهای زائد است . رشد موهای زائد با انجام این روش به تعویق می افتد . در این روش موهای زائد سوزانده می شوند و فولیکولهای مو به طور کامل غیر فعال می شوند وحتی در برخی موارد رشد این موها به طور دائم متوقف می شود .
لیزر درمانی نسبت به سایر روشها از محبوبیت بالایی برخوردار است  و اکثر افرادی که از این روش استفاده کرده اند بسیار راضی بوده و نتایج مثبتی را دریافت کرده اند .
دستگاه لیزر کاندلا یکی از پرطرفدارترین دستگاه های لیزری محسوب می شوند و تقریبا همه ی گروه های سنی می توانند از آن بهره مند شوند .
این روش نسبت به سایر روشها همچون اپیلاسیون، تراشیدن ، اصلاح و الکترولیز درد کمتری دارد . انجام این روش تنها باعث احساس خارش می شود که می توان با استفاده از کرم بی حس کننده این درد را کاهش داد .
روند درمان با لیزر بسرعت و خیلی سریع انجام می شود . طول درمان به اندازه ناحیه تحت درمان بستگی دارد. در صورت رشد مجدد موها پس از درمان ، این موها در مقایسه به قبل ظریف تر و نازک تر رشد می کنند .
لیزردرمانی به ندرت باعث عوارض جانبی جدی می شود و در صورت بروز عوارض جانبی معمولا پس از گذشت چندین روز محو می شوند .
دستگاه لیزر دیود بادقت ، بی خطر ، غیر تحریک کننده و به سرعت کار می کند . در مقایسه با سایر تکنیک های اپیلاتینگ ، لیزر دیود روشی غیر نهاجمی است .
لیزردرمانی موجب نرمی و زیبایی پوست می شود .همچنین استفاده از این روش در مناطق حساس صورت (در نزدیکی چشم ها و دهان) هیچ خطری را بهمراه ندارد.

 

معایب لیزر درمانی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یکی از اصلی ترین معایب لیزر درمانی هزینه های مرتبط با آن می باشد . به طور متوسط برای مشاهده نتایج دلخواه انجام شش جلسه لازم و ضروری است و هنگامیکه جلسات درمانی را آغاز می کنید دیگر نمی توانید آنرا نصفه رها کنید در نتیجه باید جلسات درمانی را تکمیل کنید و همین امر موجب پرداختن هزینه فراوانی می گردد .
از دیگر معایب لیزردرمانی می توان به عدم پاسخ گویی به هرنوع پوست و مویی را نام برد . لیزر درمانی برای موهای قرمز، بور و خاکستری موثر واقع نمی شود . همچنین افرادی که پوستشان بسیار تیره است کاندید مناسبی برای انجام لیزر درمانی نمی باشند .
امکان رشد مجدد موهای زائد پس از لیزر درمانی نیز وجود دارد .
گاهی اوقات، لیزر تنها در نواحی که موهای نازکی دارد ، اثر می کند .

[divider]

مترجم : مرضیه کبیری فر 

گروه پزشکان تهران اسکین 
لینک منبع 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها !!!

لیزر درمانی فرآیند حساسی است و باید در انتخاب کلینیک حسایت بالایی  داشته باشید.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین با تجربه و آموزش دیده استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

 برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments