لیزر موهای زائد

بهترین کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد در کرج کجاست؟

بهترین مرکز تخصصی لیزر موهای زائد در کرج

برای ارتباط با مطب تخصصی لیزر موهای زائد دکتر مشکی در کرج بر روی لینک زیر کلیک کنید……

نشانی و تماس با بهترین مراکز تخصصی لیزر موهای زائد و زیبایی در کشور

[su_heading]

حذف موهای زائد بدن توسط لیزر

[/su_heading]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زاید
لیزر موهای زاید

حذف موهای بدن توسط لیزر یکی از جدیدترین راه های حذف موهای زائد می باشد. در ابتدا ما راه های قدیمی حذف موهای زائد و مشکلات این راه ها را بر می شماریم.

 راه های قدیمیتر حذف موهای زائد بدن

۱. یکی از قدیمی ترین راه های حذف موی زائد بدن تیغ انداختن بدن است که تیغ انداختن شیو کردن یا تراشیدن موها باعث ضخامت مو می شود و در مواردی باعث بریدن پوست بدن نیز میگردد، از همه مهمتر در این روش موهای زائد دوباره بر می گردند.

۲. موم نداختن بدن نیز یکی از راه های حذف موهای زائد بدن می باشد، که در این روش  پوست ملتهب و قرمز شده و برگشت موهای زائد نیز ۱۰۰ درصد است.

۳. روش سوم کرم های مو بر هستند، در این روش فرد باید به مواردی دقت کند، مانند؛ از چه مارک و برندی استفاده می کند و چه مقدار حجم کرمی روی پوست خود بزند و چه مدت زمانی باید این کرم روی پوستش بماند. زیرا اگر فرد در انتخاب کرم دقت نکند و یا مدت زمان و مقدار کرم را رعایت نکند، پوست شخص به شدت صدمه می بیند و این روش نیز ۱۰۰ درصد قابل برگشت است.

[su_note note_color=”#f8b5c7″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]
[toggle title=” بهترین و جدیدترین روش برای حذف موهای زائد از روی بدن لیزر است.” state=”close” ]

 بهترین و جدیدترین روش برای حذف موهای زائد از روی بدن لیزر است.

لیزر موهای بدن
لیزر موهای بدن

لیزر دستگاهی است که اشعه های نور را با طول موجی بسیار خاص بر روی پوست شما می تاباند که این اشعه نور به موهای زائد بدن برخورد کرده و جذب رنگدانه های مو می شود و سریع باعث بالا رفتن دمای داخلی مو شده و باعث می شود مو و ریشه مو بسوزد و از بین برود،

البته شایان ذکر است که این اشعه فقط جذب رنگدانه های مو می شود و هیچ تاثیری به پوست و بدن ندارد.

[/toggle]

[toggle title=”مزایای حذف موهای زائد بدن به کمک لیزر. . . .” state=”close” ]

مزایای حذف موهای زائد بدن به کمک لیزر. . . .

لیزر یا آی پی ال
لیزر موی زاید

دستگاه لیزر نسبت به موارد و روش های پیشین مزایای بسیار زیادی دارد که تعدادی از آن را بیان می ‌کنیم

۱.دقت: همانطور که گفته شد لیزر فقط با اشعه ای که دارد رنگدانه های درون فولیکول مو را هدف می گیرد و از بین می برد پس هیچ  ضرر و زیان یا آسیبی به پوست نمی رساند؛ پس می توان گفت که تمام دقت دستگاه لیزر فقط روی موهای زائد متمرکز شده و هر ناحیه از بدن را که شما در نظر داشته باشید با دقت هرچه تمام تر پاکسازی می کند.

۲.سرعت: لیزر بر خلاف روش های پیشین سرعت بسیار بالایی در از بین بردن موهای زائد بدن دارد. به گونه ای که در چند ثانیه می تواند قسمت وسیعی از بدن را که درای تعداد زیادی فولیکول مو است، هدف قرار دهد و با زدن چند شات (شلیک اشعه ) تمام آن موهای زائد را (در کسری از ثانیه ) از بین ببرد.

۳.سهولت و آسانی کارو درمان شدن  با لیزر: کار با دستگاه لیزر بسیار ساده است و از همین رو هم کسی که با دستگاه کار می کند (تکنیسین دستگاه) و هم کسی که با دستگاه لیزر مورد معالجه قرار می گیرد، بسیار راحت است، مخصوصا برای کسی که می‌ خواهد موهای ناخواسته خود را به طور کامل از بین ببرد، راحتی و آرامش خاطره بسیار زیادی به همراه دارد. زیرا او می ‌داند که بعد از گذشت ۵ الی ۶ جلسه لیزر درمانی دیگر هیچ مویی بر روی بدنش وجود نخواهد داشت.

و در این ۵ و ۶ جلسه نه  دردی را تحمل می کند و نه خراش و یا بریدگی روی بدنش ایجاد می شود.

۴.امنیت: در روش حذف موهای زائد به کمک لیزر امنیت بسیار زیادی وجود دارد.

۱. به دلیل اینکه فرد مورد نظر زیر نظر مستقیم یک پزشک متخصص پوست قرار دارد و پزشک از نزدیک شاهد روند کار می باشد.

۲.دومین دلیل ، تکنیسین آموزش دیده و مجربی است که با دستگاه کار می کند و می تواند تنظیمات دستگاه را دقیقا با نوع پوست شما تنظیم کند.

۳. دلیل سوم و بسیار مهم ، بهداشتی بودن و استریل بودن محیط  کلینیک و خود دستگاه می باشد، که به فرد آرامش  خاطر بسیار زیادی می دهد.

توجه :  اثرات لیزر بر روی پوست های مختلف می تواند متفاوت باشد پس قبل از لیزر کردن حتما از یک پزشک متخصص کمک بگیرید و مهمتر از آن حتما به کلینیک های مجاز لیزر مراجعه کنید که هم مجوز رسمی کار با دستگاه را دارند و تکنسین آموزش دیده دارند و نیز محیطی کاملاً استریل و بهداشتی در اختیار دارند.

لیزر درمانی
لیزر موهای زاید

همانطور که گفته شد؛ اثرات لیزر بر روی پوست های مختلف می‌ تواند متفاوت باشد و در بعضی موارد این تفاوت باعث قرمز شدن پوست و یا به وجود آمدن تاول های مختصری بر روی پوست شما می شود در صورت مشاهده قرمز شدن پوست  و یا  بوجود آمدن تاول اصلاً نگران نباشید؛ زیرا این موارد در دو تا سه روز به طور کامل از بین می ‌رود. و به دلیل اینکه اشعه لیزر موها را می سوزاند احتمال می ‌رود که دمای پوست شما کمی بالا برود و شما در محل لیزر شدن احساس کمی گرما و سوزش کنید، البته این موضوع جای هیچگونه نگرانی نداشته ، زیرا دستگاه خود دارای یک سیستم خنک کننده پوست است که دمای پوست شما را فوراً پایین می آورد.

شایان ذکر است که در بعضی افراد این باور به اشتباه جا افتاده است که موهای زائد با یک بار لیزر باید کاملاً از بین بروند اما باید بدانید که اینگونه نیست، حذف کامل موهای زائد توسط لیزر نیاز به جلسات متداولی دارد، که تعداد دقیق این جلسات را پزشک پوست شما به شما اعلام می کند که اغلب از ۵ تا ۶ جلسه است.

همان طوریکه می دانید در صنعت لیزر نیز دستگاه ها و سیستم های بسیار مختلفی به بازار ارائه شده است که این خود مشکلاتی را برای افراد متقاضی به وجود می آورد که با کدام دستگاه بدن خود را لیزر کنند، گروه متخصصین پوست تهران اسکین به شما بهترین ها را ارائه می دهد که شامل؛

  • الکساندرایت آپوجی
  • الکساندرایت لوترونیک کلاریتی ( ان دی یگ)
  • دایود

[/toggle]

[toggle title=”(الکساندرایت لوترونیک کلاریتی)” state=”close” ]

(الکساندرایت لوترونیک کلاریتی)

این دستگاه با سرعت عمل و دقتی  که در مراکز درمان لیزر از خود نشان داده است توانسته طرفداران زیادی برای خود فراهم کند و گوی سبقت را از دیگر دستگاه ها رو بوده و از آنها پیشی بگیرد.

این دستگاه از دو طول موج مختلف برخوردار است و این سیستم به دستگاه اجازه می دهد که سرعت عمل و قابلیت های فراوانی برای درمان بیماری های مختلف و حذف موهای زائد داشته باشد.

این دستگاه به دلیل دارا بودن دو طول موج متفاوت که عبارتند از (لیزر الکساندرایت با پالس 7۵۵ نانومتر و لیزر ان دی یگ با پالس ۱۰۶۴ نانومتر) توانسته بیماری های مختلفی را در کوتاهترین زمان ممکن و با بالاترین میزان امنیت و راحتی برای بیمار درمان کنند.

بیماری هایی که با لیزر الکساندرایت لوترونیک کلاریتی قابل درمان هستند شامل موارد زیر می باشند؛

۱.اختلالات رنگدانه ای در سطح پوست

۲. حذف کامل موهای زائد بدن

۳. کاهش و ترمیم چین و چروک های سطحی پوست

۴. درمان بیماری واریس

این دستگاه ضریب امنیت و سرعت بسیار بالایی دارد این دستگاه به دلایلی که نامبرده شده توانسته است یکی از پرطرفدار ترین دستگاه های لیزر حال حاضر جهان در نظر پزشکان و بیماران باشد  و به خاطر همین دلایل است که در معروفترین کلینیک ها و مراکز زیبایی پوست دنیا از این دستگاه استفاده می شود.

[/toggle]

[su_note note_color=”#f8b5c7″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

منابع

www.webmd.com

www.healthclinic.com

www.mayoclinic.org

[/su_note]

محقق : وحید محمدی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments