لیزر موهای زائد پوست های تیره در بهترین مرکز لیزر | مرکز لیزر شریعتی

لیزر موهای زائد برای پوست های تیره (جنوبی های عزیز) – بخش اول

لیزر بهترین لیزر موهای زائد پوست های تیره
-lasertherapy

دیگر فواید و مزایای لیزر موهای زائد بر کسی پوشیده نیست و همه افرادی هم که این تجربه درمانی را داشته اند، از نتیجه آن رضایت کامل دارند. اما یکی از دغدغه هایی که برخی افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند، داشتن پوست تیره است. همانطور که می دانید، لیزر موهای زائد بر روی پوست های روشن با موهای زائد تیره اثربخشی بسیار به سزایی دارد. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی، امروزه این امکان برای افراد تیره پوست نیز فراهم شده تا از مزایای لیزر موهای زائد به طور کامل برخوردار شوند. خبر خوب این است که، این تکنولوژی هم اکنون در دسترس گروه تهران اسکین نیز قرار گرفته و مراکزمان مجهز به دستگاه های لیزر مخصوص پوست های تیره شده است و عزیزانی که در خطه جنوب کشورمان (بوشهر، بندر گناوه، کنگان، برازجان، عسلویه و …) زندگی می کنند و پوست تیره ای دارند، می توانند از خدمات ما بهره مند شوند.

در این مطلب، سعی شده حقایقی در خصوص لیزر موهای زائد در پوست های تیره، دستگاه های مخصوص آن و پاسخ به سوالات مرتبط گنجانده شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

باور غلط: لیزر موهای زائد بر روی پوست های تیره موثر نیست!

پوست های تیره گروه 6
پوست های تیره

افراد دارای پوست تیره اغلب تمایلی به انجام لیزر موهای زائد ندارند؛ زیرا همیشه شنیده اند که لیزر بر روی پوست های تیره اثری ندارد یا منجر به بروز آسیب پوستی می گردد. اما واقعیت این است که پیشرفت های اخیر در تکنولوژی و دستگاه های لیزر، این امکان را برای تمام تن های پوستی و نوع مو فراهم کرده است که قابلیت درمان لیزر موهای زائد را داشته باشند.

در حال حاضر، سه تکنولوژی لیزری که به طور امن و موثر همگی تن های پوستی تیره را درمان می کند، لیزر های اندیاگ (Nd:YAG)، دایود (Diode) و پلاتینیوم سوپرانو (Soprano Platinum) می باشند.

 

لیزر اندیاگ (Nd:YAG)

درباره لیزر اندیاگ
لیزر اندیاگ

لیزر اندیاگ، یکی از جدیدترین لیزرهای موجود در بازار است. این دستگاه، قابلیت فوق العاده ای در تشخیص رنگدانه پوست و مو دارد و به طور موثری مو را در هر تن پوستی ای از بین می برد. از آنجایی که لیزر اندیاگ، بلند ترین پرتو نور را داراست، به پالس های کمتری جهت رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز است. این بدان معناست که تعداد جلسات لیزر کمتری لازم است، ناراحتی کمتری متحمل می شوید و خطر بروز عوارض کاهش می یابد.

 

لیزر دایود (Diode)

بهترین دستگاه لیزر دایود
لیزر دایود

لیزر دایود بسیار ملایم تر است و در عین محافظت از پوست، موهای زائد را از بین می برد. دایود این اطمینان را به شما می دهد که آسیب به بافت به حداقل ممکن برسد. لیزر دایود به طور معمول بر روی تن های پوستی روشن تا متوسط موثر است، اما در پوست های تیره تر نیز به خوبی عمل می کند.

 

لیزر پلاتینیوم سوپرانو (Soprano Platinum)

پلاتینیوم
لیزر سوپرانو

لیزر پلاتینیوم جدیدترین و موثرترین لیزر در فرایند لیزر موهای زائد دائمی برای انواع پوست و مو با رنگ های مختلف می باشد. این دستگاه مجهز به TEC (سیستم خنک کننده بسیار قوی) برای تماس با پوست می باشد که می تواند با وجود این قابلیت، توان های بالای لیزر را بدون ایجاد درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید.

لیزر پلاتینیوم با ترکیب سه طول موج 755، 808 و1064 نانومتر، با عمق نفوذ بالا و انرژی 20 ژول بر سانتی متر مربع برای هر تک پالس و جذب بالاتر در کلروفرم ملانین درون لایه اپیدرم نفوذ می کند و توسط ملانین موجود در فولیکول های مو جذب می شود.

در طول فرایند درمان، انرژی لیزر به انرژی گرمایی تبدیل شده و بدون وارد نمودن آسیب به بافت های اطراف، فولیکول های مو را از بین برده و باعث حذف موثر تر مو می گردد.

 

پوست تیره ای دارید؟

لیزر موهای زائد برای پوست های تیره
لیزر موهای زائد برای پوست های تیره

چنانچه پوست تیره ای دارید و از یکی از دستگاه های ذکر شده جهت لیزر موهای زائد خود استفاده کنید، بدون هیچ نگرانی، آسیب و عوارضی می توانید شاهد همان نتیجه ای باشید که در پوست های روشن حاصل می شود. اگر چه در پوست های تیره احتمال بروز هیپرپیگمانتاسیون (لک های تیره پوستی) و هیپوپیگمانتاسیون (لک های روشن پوستی)، سوختگی یا آسیب ناشی از لیزر موهای زائد وجود دارد، اما در صورت درمان با این سه دستگاه لیزر، هیچ یک از این خطرات شما را تهدید نخواهد کرد. این بدان خاطر است که تکنولوژی های نامبرده نسبت به رنگ و ملانین حساس هستند. به تعبیر دیگر، می توانند به طور دقیق و بدون آسیب به بافت اطراف، به فولیکول های مو نفوذ کنند.

در صورتی که پوست تان تیره است، یکی دیگر از مواردی که بسیار اهمیت پیدا می کند این است که به یک مرکز معتبر با دستگاه های پیشرفته و متخصصی با تجربه مراجعه کنید. این امر از آن جهت مهم است که تنها در صورتی شاهد نتایج فوق العاده لیزر موهای زائد خواهید بود که فرایند توسط یک متخصص با تجربه و با استفاده از نوع لیزر مناسب بر روی شما صورت گیرد. چنانچه دستگاه بر روی تنظیمات اشتباه تنظیم شود، موهای زائد زیادی از بین نخواهد رفت. بدتر از آن اینکه در نهایت با سوختگی، هیپرپیگمانتاسیون و یا حتی افزایش رشد موهای زائد مواجه می شوید. به همین دلیل، انتخاب یک مرکز معتبر از عناصر مهم در حصول نتیجه لیزر موهای زائد بر روی پوست های تیره محسوب می شود.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید