قیمت لیزر موهای زائد زیر بغل

آیا می توان زیر بغل را لیزر موهای زائد کرد؟

بهترین مرکز لیزر موهای زیر بغل

بهترین لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موهای زائد زیر بغل

بسیاری از زنان، بیش از هزاران مرتبه در طول زندگی، زیر بغلشان را شیو می کنند. شاید یافتن راهی برای متوقف ساختن این کار خسته کننده و بیهوده، ایده خوبی باشد و شاید به ذهن تان خطور کرده باشد که آیا لیزر موهای زائد زیر بغل، گزینه خوبی می تواند باشد یا خیر.

به دلیل حساسیت بودن سینه و متعاقب آن، زیر بغل، بسیاری از زنان برای لیزر کردن این ناحیه دچار تردید می شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر چه لیزر موهای زائد به نظر یک فرآیند شدید است، اما باید بگوییم که خوشبختانه هیچ خطری برای زیر بغل ندارد. در حقیقت، لیزر با پوست بسیار ملایم برخورد می کند و همچنین درد کمی را در طول فرآیند لیزر ایجاد می کند.

به دلیل کوچک بودن ناحیه زیر بغل، تعداد جلسات درمان آن معمولا کمتر از 10 دقیقه طول می کشد. از اینرو، ناحیه زیر بغل معمولا اولین جایی است که مراجعین برای از بین بردن موهای زائد اقدام می کنند.

[divider]

مزایای لیزر موهای زائد زیر بغل

شیو کردن موهای زائد زیر بغل قدری دشوار است. به همین دلیل، به کارگیری لیزر موهای زائد در ناحیه زیر بغل، اهمیت پیدا کرده است. برخی از مزایای لیزر موهای زائد زیر بغل عبارتند از:

  • کاهش دائمی موهای زائد زیر بغل در کمتر از 4 جلسه
  • خلاص شدن از فوری جیک زدن مو، جوش های حاصل از ژیلت زدن، بریدگی ها، رشد موهای زیر پوستی و ضخیم شدن فولیکول ها
  • عدم نیاز به جراحی و غیره
  • آسودگی و راحتی بیشتر
  • متناسب با سبک زندگی اغلب افراد است

نکته حائز اهمیت در اینجا این است که نتایج لیزر موهای زائد زیر بغل در هر فرد متفاوت است.

بهترین لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

[divider]

عوارض جانبی ناشی از لیزر مو های زائد زیر بغل

  • قرمزی ؛
  • تورم ؛
  • احساس آفتاب سوختگی در ناحیه تحت درمان ؛
  • برخلاف شایعات اینو نوع لیزر آسیبی به غدد لنفاوی وارد نمی کند
  • بر خلاف شایعات این نوع لیزر هیچ ارتباطی با سرطان ندارد

[divider]

فرآیند لیزر موهای زائد زیر بغل

در لیزر موهای زائد زیر بغل، پالس های نور با مورد هدف قرار دادن ملانین به طور انتخابی فولیکول های مو را تخریب می کنند. رنگدانه موجود در فولیکول مو، پالس را جذب می کند و فولیکول را تا جایی تخزیب می کند که رشد موی زائد کاهش یابد. این کار با دقت بالایی انجام می شود و به طور اثربخشی تاثیر می گذارد.

لیزر موهای زائد زیر بغل معمولا در هر نوع پوستی تاثیر دارد و تنها در دو مورد خاص یعنی موهای قرمز و خاکستری رنگ انجام نمی شود. زیرا تشخیص آن از بافت های اطراف برای لیزر دشوار است.

چنانچه داوطلب از بین بردن موهای زائد زیر بغل خود هستید و رنگ موی تان قرمز یا خاکساری است، توصیه می شود پیش از انجام لیزر، موهای این ناحیه را به رنگ تیره تری رنگ کنید. در بین تمامی لیزرها، می توان به سرعت عمل لیزر دایود اشاره کرد.

لیزر دایود به طور فوق العاده ای بر روی انواع پوست ها با هر رنگی موثر است. علاوه بر این، دستگاه های پیشرفته تر مجهز به یک سیستم خنک کننده هستند که در طول مدت فرآیند لیزر، پوست را خنک نگه داشته و مانع از سوختگی می شود.

چنانچه موهای زیر بغل تان تیره است و پوست تیره ای هم دارید، لیزر ان دی یاگ توصیه می شود. این دستگاه دارای طول موج بیشتری است و به انواع رنگ پوست و رنگدانه به شدت حساس است.

این بدان معناست که به طور دقیق تری می تواند به فولیکول های مو نفوذ کند و هیچ عوارضی هم برای بافت های اطراف به دنبال ندارد. البته باید این را در نظر داشته باشید که پوست های تیره تر بیشتر مستعد ابتلا به پیامدهایی از جمله هیپوپیگمانتاسیون ( روشن شدن پوست)، زخم کلوئید، ایجاد اسکار و فولیکولیت می باشند.

لیزر زیر بغل

[divider]

تجربه لیزر موهای زائد زیر بغل

یک جلسه لیزر موهای زائد زیر بغل حدود 15 دقیقه طول می کشد.

قبل از آغاز جلسه، به شما عینک محافظ چشم داده می شود و چنانچه مایل باشید از بیهوشی موضعی استفاده می شود.

در طول فرآیند لیزر، احساسی مانند نیشگون خواهد داشت. این امر نشان دهنده این است که لیزر فعال و در حال کار است. همچنین ممکن است احساس گز گز و سوزش نیز داشته باشید. اما هیچ جای نگرانی نیست. این موضوع ابدا چیز بدی نسیت.

پس از لیزر موهای زائد زیر بغل ممکن است متوجه تورم و قرمزی شوید. این عوارض موقتی بوده و مانع از انجام فعالیت های عادی در شما نخواهند شد.

در موارد بسیار نادر امکان ایجاد تاول، تورم، قرمزی و اسکار وجود دارد. اما با انتخاب لیزر مناسب می توان از بروز این پیامدها پیشگیری کرد.

[divider]

وجه تمایر لیزر موهای زائد زیر بغل با سایر روش ها

لیزر موهای زائد زیر بغل در مقایسه با اپیلاسیون، استفاده از موچین و ژیلت، الکترولیز و سایر روش ها دائمی تر است و اثربخشی آن تا جایی است که مراجعین پس از 4 جلسه شاهد نتایج فوق العاده آن که نرمی زیر بغل می باشد، خواهند بود.

اما نتیجه کار ممکن است همیشه دائمی نباشد. زیرا فولیکول های مو در برخی موارد خود را بازسازی و ترمیم می کنند. هنگامی که این اتفاق رخ دهد، مو در نواحی درمان شده مجددا رش خواهد کرد. و این بدان معناست که هر 1 یا 2 سال یکبار به 1 جلسه درمان نیاز دارید.

[divider]

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

[button color=”red” size=”small” link=”https://www.laseraway.com/services/laser-hair-removal/underarm-hair/#sm.00000b4ui1m5gxfqlt6bblgjy26v3″ ]لینک 1[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”https://health.howstuffworks.com/skin-care/underarm-care/tips/laser-hair-removal-for-underarms.htm” ]لینک 2[/button]

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید