لیزر موهای زائد برای انواع پوست ها+ فیلم

لیزر موهای زائد برای انواع پوست ها

لیزر موهای زائد برای بسیاری از خانم ها روش ایمن و مناسبی است که با یکبار امتحان کردن دیگر به سراغ اپیلاسیون ، اصلاح ، شیو و سایر روش های رفع موهای زائد نمی روند . ولی متاسفانه، برخی از خانم ها نتایج قابل قبولی از این روش نمی گیرند و بیشتر افراد با پوست تیره از این روش ناراضی می باشند و لیزر را روشی اثربخش و مناسب برای خود نمی دانند ، اما دلیل آن چیست ؟

در این مقاله به موارد زیر پرداخته می شود :

  1. لیزر موهای زائد برای پوست های تیره
  2. لیزر موهای زائد در افراد با نژاد آسیایی
  3. لیزر موهای زائد و پوست های برنزه

 

[toggle title=”لیزر موهای زائد برای پوست های تیره : آیا ممکن است !” state=”close” ]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

[su_animate type=”tada” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

[/su_animate]

 

انواع لیزرها می توانند تفاوت رنگ میان مو و پوست را به خوبی تشخیص دهند و سپس موها را از بین ببرند ولی زمانی که این تفاوت کم باشد، فرایند لیزر موهای زائد دشوار می‌شود و احتمال بروز پیامدهای جانبی هم افزایش می‌یابد .

خوشبختانه، امروزه تکنولوژی و آموزش به قدری پیشرفت کرده است که ن که لیزر موهای زائد افراد تیره پوست هم ممکن شده است .[/toggle]

[toggle title=” IPLو رفع موهای زائد در پوست های تیره ” state=”close” ]

 

[su_note note_color=”#30fb9f” text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

پالس های نور شدتی و یا IPL نه تنها برای رفع موهای افراد تیره پوست غیر مؤثر هستند، بلکه میتوانند به پوست این افراد آسیب رسانند.

این دستگاه به صورت دقیقی عمل نمی کند و حتی میتواند باعث بروز سوختگی و ناراحتی شدید برای افراد تیره پوست شود. بنابراین بهتر است گزینه ای پی ال را حذف کرده و لیزر را انتخاب کنید. [/toggle]

[toggle title=”اتنخاب لیزر مناسب در پوست های تیره” state=”close” ]

در واقع نمی توان برای رفع موهای زائد انواع پوست ها از انواع لیزرها استفاده نمود و فقط تعدادی از این لیزرها برای پوست های تیره اساخته شده‌اند . خانمهایی که پوست تیره ای دارند، باید مرکزی را انتخاب کنند که در آن از آن دی یاگ برای رفع موهای زائد استفاده می‌شود.

 

[su_note note_color=”#e6fb30″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

این لیزرها به خوبی موهای زائد پوست های تیره را رفع کرده و امکان بروز عوارض جانبی را هم کاهش می دهند. این لیزرها معمولاً دستگیره بزرگی داشته و به تکنسین اجازه میدهند تا موهای نواحی بزرگی از بدن را در زمانی کمتر رفع نماید. مانند پشت و ران. [/toggle]

[toggle title=”انجام پچ تست قبل از شروع لیزردرمانی در پوست های تیره” state=”open” ]

اگر در مورد چگونگی واکنش بدن خود به لیزر نگرانید ،می توانید از تکنسین خود بخواهید که ابتدا پچ تست را برروی پوستتان انجام دهد . در طول انجام این تست، ناحیه کوچکی از پوسستان انتخاب می شود و پرتوهایی با شدت های متفاوتی بر این ناحیه تابانده می شود تا بتوان درجه متناسب را برای پوست شما تنظیم نمود .

 

گرچه فرآیند لیزر درمانی در میان افراد بسیار شایع شده است اما بسیار ساده هم نیست و حتما باید قبل از انجام آن با یک متخصص مشورت کرد بویژه اگر پوستتان تیره باشد . حتما مرکزی را پیدا کنید که در لیزر موهای زائد افراد تیره پوست تخصص و مهارت کافی داشته باشد.

[su_note note_color=”#fba630″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

[/toggle]

[toggle title=”لیزر موهای زائد در افراد با نژاد آسیایی + فیلم ” state=”close” ]

 

تکنولوژی های اخیر ، لیزر را به روشی ایده آل برای رفع موهای زائد برای انواع پوست ها تبدیل کرده است ، اما برخی از انواع پوست ها گزینه مناسبی برای لیزر موهای زائد نیستند . یک فرد با نژاد آسیایی باتوجه به نوع پوست و موی خود هم می تواند کاندید ایده آلی برای لیزر موهای زائد محسوب شود هم می تواند کاندید نامناسبی باشد .

آسیایی ها پوست های متفاوتی دارند و به سختی میتوان امکان اثر بخشی لیزر برای تمام این افراد را بدون مشورت با یک متخصص تعیین نمود. اثر بخشی لیزر موهای زائد به توانایی پوست در جذب پرتوهای لیزر بستگی دارد.

[su_note note_color=”#28b3c1″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

پوستهای روشن و موهای تیره بهترین کاندیدا برای رفع موهای زائد با لیزر میباشند زیرا رنگدانه های کم پوست باعث می‌شوند تا رفع موها به سهولت بیشتری انجام گیرد. پوست های تیره رنگدانه های بیشتری داشته و به میزان بیشتری هم پرتوهای لیزر را جذب میکنند و این حالت خود امکان بروز عوارض جدی مانند تغییر رنگ پوست، سوختگی و تاول های پوستی را افزایش میدهد. همچنین لیزر راحتتر میتواند موهای تیره رنگ و ضخیم را از بین ببرد تا موهای رنگ روشن.

لیزر ان دی یاگ توانایی بالایی در رفع موهای زائد افراد با پوست های تیره دارد مانند افراد ساکن خاورمیانه، اسپانیا و افراد آفریقایی آمریکایی تبار و آسیایی تبار. [/toggle]

[toggle title=”مطالعات انجام شده در لیزر برای پوست های آسیایی” state=”close” ]

[su_animate type=”pulse” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

[/su_animate]

مطالعات اخیر در خصوص نتایج لیزر موهای زائد بروی افراد آسیایی تبار به خوبی توانست این موضوع را روشن کند. بنا بر نتایج بدست آمده لیزر موهای زائد افراد آسیایی به نسبت افراد سفید پوست با پیامدهای بیشتری همراه است.

در این مطالعه 144 فرد آسیایی تبار شرکت کردند که رنگ پوست متفاوتی از روشن تا تیره داشتند. مراجعینی که سه جلسه درمانی را گذراندند، شاهد رشد 55 درصدی موهای زائد خود بودند و این مقدار در افرادی که جلسات درمانی کمتری داشتند، به مراتب کمتر بود.

این مطالعات نشان میدهند که افراد آسیایی تبار کاندیدای خوبی برای لیزر موهای زائد میباشند و هرچه تعداد جلسات بیشتری بگذرانند، نتایج نهایی بهتر خواهد شد.

افراد آسیایی تبار ممکن است تن پوستی کاملاً متفاوتی داشته باشند و این در حالی است که افراد ساکن خاور میانه پوست روشنی دارند و افراد ساکن جنوب آسیا پوست تیره ای دارند. رنگ موهای این افراد هم متفاوت بوده و نمی توان نتیجه‌ای کلی در این زمینه گرفت. در واقع، لیزر موهای زائد در افراد با نژاد آسیایی موثر است. [/toggle]

[toggle title=”انتخاب یک متخصص با تجربه برای لیزر موهای زائد در پوست های آسیایی” state=”close” ]

[su_note note_color=”#b328c1″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

همانطور که بیان شد افراد آسیایی پوست و موی متفاوتی دارند و بهترین روش برای تعیین لیزر مناسب برای این افراد، مشورت با متخصصی است که در زمینه لیزر موهای زائد افراد آسیایی تبار تجربه کافی دارد. این فرد میتواند نوع پوست آنها را ارزیابی کند و اثر بخشی لیزر موهای زائد را برایشان تعیین نماید.[/toggle]

[toggle title=”لیزر موهای زائد و پوست های برنزه” state=”close” ]

تا کنون فرآیند لیزر درمانی با پیشرفتهای زیادی همراه بوده است و مسیری طولانی را طی کرده است. در نهایت انواعی از دستگاههای لیزر ساخته شده‌اند که قادرند موهای زائد پوست های تیره را از بین ببرند . در گذشته استفاده از لیزر برای افرادی با پوستی تیره غیر ممکن بود ولی امروزه این مشکل مرتفع شده است.

گرچه هنوز هم رنگ پوست میتواند به نوعی نحوه ی برنامه‌ ریزی و اجرای جلسات درمانی را نیز تعیین نماید. احتمال تغییر رنگ پوست برای افرادی با پوست های روشن هم وجود دارد و نباید از آن غافل شد .

[su_note note_color=”#c12885″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

لیزر موهای زائد با مورد هدف قرار دادن پرتوهای نور لیزر بر روی ناحیه درمانی صورت میگیرد. پوست مقداری از پرتوهای لیزر را پیش از گسیل به فولیکول مو جذب میکند. پوست های تیره میزان بیشتری از این پرتوها را جذب میکنند. در نتیجه پوست ناحیه درمانی دچار سوختگی می‌شود.

برنزه کردن پوست هم عامل تغییر رنگ رنگدانه های پوستی است ولی رنگدانه های مو تغییری نمیکنند. در نتیجه اثر بخشی لیزر کاهش می‌یابد. لیزر در افرادی با پوست های تیره باید با توجه به رنگ پوست آن‌ها انجام شود و دستگاه متناسب برای آن‌ها نیز انتخاب شود. اگر وضعیت موها تغییری نکند ، ممکن است انرژی پرتوهای لیزری برای رفع موهای تیره مناسب نباشند.

اگر پوستتان را برنز کرده‌اید هم میتوانید لیزر کنید ولی بهتر است بدانید که روند درمان طولانی‌تر خواهد شد. [/toggle]

[toggle title=”آیا می توان پوست برنزه را لیزر کرد ؟ ” state=”close” ]

[su_note note_color=”#8a28c1″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

در بیشتر مراکز لیزر از فرد خواسته می‌شود تا از برنزه سازی پوست خود در طی جلسات لیزر درمانی پرهیز کند. در بعضی موارد هم فرد باید صبر کند تا رنگ پوستش به حالت طبیعی باز گردد و سپس جلسات لیزر درمانی را شروع کند .

ممکن است این راه حل چندان مطلوب نباشد ولی از بروز پیامدهای جدی مانند دو رنگ شدن پوست و سوختگی پیشگیری میکند و همچنین فرد وقت خود را در جلسات غیر مؤثر تلف نمی کند.

حتی لوسین های برنزه هم بهنگام لیزر درمانی اثر یکسانی بروی پوست خواهند داشت و رنگدانه های پوست را تغییر می‌دهند. در نتیجه پوست میزان زیادی از پرتوهای لیزر را جذب میکند. در این حالت با قطع مصرف کرمهای برنزه، میتوان به راحتی به وضعیت نرمال خود بازگشته و لیزر درمانی را ادامه دهید و از بروز عوارض جانبی هم پیشگیری نماید.

حتماً از قرارگیری در معرض نور مستقیم خورشید و یا مصرف لوسیون های برنز کننده تا 30 الی 60 روز پس از درمان بپرهیزید. پس از این دوران میتوانید از کرم ضد آفتابی با اس پی اف 30 استفاده کنید. [/toggle]

[toggle title=”لیزر موهای زائد در انواع پوستها + فیلم ” state=”close” ]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments