لیزر موهای زائد بدن

تصویر لیزر موی زاید
تصویر لیزر موی زاید

لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی

نگرانی نسبت به موهای زائد ناحیه بیکینی، به ویژه در استخر، حس مشترکی بین افراد زیادی است. ایده استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد این ناحیه، ایده آل ترین نتیجه را برای همه مراجعه کنندگان ارائه خواهد داد؛ به ویژه اینکه لیزر درمانی این بخش بسیار سریع و راحت انجام می شود. فرایند لیزر درمانی در این ناحیه حداکثر 20 دقیقه طول می کشد. متخصصان لیزر درمانی می توانند طی هر جلسه تعداد زیادی از موها را از بین ببرند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این فرایند ابتدا موها به صورت عمقی و در زیر پوست از بین می روند. پس از آن روزنه های پوست بسته شده و پوست حالت صاف و زیبایی به خود می گیرد. بعد از اتمام لیزر درمانی دیگر نیازی به اصلاح، استفاده از موم و تیغ نیست.

نکته مهم این است که لیزر درمانی برای موهای رنگ روشن، سفید و قرمز دارای موفقیت کمتری است، زیرا لیزر ملانین یا رنگدانه ها را در فولیکول مو، هدف قرار می دهد.

گرچه در مردان استفاده از لیزر برای موهای زائد پشت، قفسه سینه و شکم از اهمیت بیشتری برخوردار است، با این حال بسیاری از مردان نیز برای از بین بردن موهای بیکینی خود نیز از لیزر استفاده می کنند.

لیزر موهای زائد پا

همه خانم ها دوست دارند در میهمانی ها پاهای خود را با پوشیدن لباس های کوتاه نشان دهند. اما پاها یکی از وسیعترین بخش ها در بدن هستند که نیاز به اصلاح دائم دارند. وقتی به فرایند از بین بردن موهای زائد پاها از طریق اصلاح با تیغ یا با استفاده از موم فکر می کنید و وقتی که باید صرف این کار کنید، احتمالا از پوشیدن لباس کوتاه در خیلی از میهمانی ها منصرف شوید.

داشتن پاهای صاف و زیبا نباید به یک مشکل تبدیل شود. با استفاده از لیزر درمانی پس از گذشت چند جلسه برای همیشه از نگرانی نسبت به موهای زائد پاهای خود راحت می شوید.

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

چرا مرکز لیزر موهایم را از اینجا  انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments