فن آوری های جدید لیزر موهای زائد

 

فن آوری های جدید لیزر
فن آوری های جدید لیزر

فن آوری های نوین لیزر مو برای درمان راحت تر در کلیه شهرهای ایران

لیزر موهای زائد به روش سوپرانو (Soprano) بدون درد و بدون مو، با درجه حرارت ایمن و ملایم کار می کند که به طور موثر فولیکول های مو را از بین برده و از رشد مجدد موها جلوگیری می کند و در عین حال پوست اطراف نیز آسیبی نمی بیند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فن آوری های مورد استفاده در روش سوپرانو بدون درد و بدون مو، عبارتند از:

  • استاندارد طلایی، دیود لیزر 810 نانومتر
  • IN-Motion
  • DualChill

 

استاندارد طلایی، لیزر دیود 810 نانومتر

سوپرانو از تکنولوژی لیزر دیود 810 نانومتر استفاده می کند که استاندارد گلد نامیده می شود و در سال 1998 معرفی شد. برخلاف سیستم های قبلی، انرژی سوپرانو به عمق بیشتری از پوست نفوذ می کند، جایی که فولیکول های مو واقع شده اند و انرژی بالایی را با سرعت بالای 10 پالس در ثانیه انتقال می دهد.

تکنولوژی IN-Motion آسایش را افزایش می دهد.

توان متوسط بالا و میزان تکرار بالای پالس ها به سبک SHR منجر شد که دمای فولیکول های مو که دارای سلول های مسئول رشد مجدد موها هستند، به آرامی افزایش یابد. با حرکت مداوم ابزار لیزر در طول درمان، انرژی به طور سالم و یکنواخت پخش می شود و هیچ بخشی از قلم نیفتاده و آسایش بیمار را تضمین می کند.

DualChill

خنک کننده سوپرانو از نوک یاقوتی شکل DualChill حاصل می شود. علاوه بر آسایش حاصل از تکنولوژی IN-Motion، استفاده از خنک کننده های DualChill این آسایش را حتی چند برابر می کند و عملا نیاز به مصرف ضد دردها را از بین می برد. این تکنولوژی از آسیب های پوستی پیشگیری کرده و لیزر را برای هر نوع پوستی قابل استفاده می سازد.

فن آوری مادون قرمز برای گرمای پوستی عمیق

در روش های جدید، گرمایش پوستی عمیق با تکنولوژی IN-Motion کار می کند تا انرژی را به طور یکنواخت توزیع کند و حرارت پوستی عمیق و بدون آسیب و در عین حال راحت تر را برای درمان دردهای جزئی عضلات، درد و خشکی مفاصل و درد خفیف همراه با آرتریت مورد استفاده قرار دهد. این روش ها برای اسپاسم های عضلانی، رگ به رگ شدن های جزئی و کمر دردهای عضلانی خفیف نیز موثر می باشند.

کلینیک تهران اسکین در شعب خود، از جمله شعبه رشت و شیراز از جدیدترین فن آوری های لیزر درمانی سوپرانو با دستگاه های سوپرانو استفاده می کند. این دستگاه ها لیزر درمانی را بسیار راحت تر کرده و اثر بخشی آن را نیز به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده اند.

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

با انتخاب ما بهترین خدمات را در  زمینه ی لیزر موهای زائد دریافت کنید!

ما بهترین مراکز لیزر درمانی در سراسر کشور را به شما معرفی می کنیم

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

 

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments