بهترین مرکز لیزر اهواز

تجربه لیزر موهای زائد من در کلینیک دکتر زکی زاده (بخش اول)

بهترین مرکز لیزر اهواز
مرکز لیزر اهواز

سلام به همه کسایی که الان دارن این مطلب رو میخونن. من پریوش ساکتی، ساکن شهر اهواز هستم.

امروز میخوام تجربه شخصیم رو از لیزر موهای زائد با شما به اشتراک بذارم؛ چراکه لیزر به معنای واقعی زندگی منو تغییر داد و احساس من به بدنم الان خیلی با قبل فرق داره. امیدوارم تجربیاتم در این زمینه بتونه بهتون کمک کنه.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موهای زائد بدن، موضوعی فوق العاده شخصی، اما اجتناب ناپذیره، چون وجود اون امری طبیعی و از بین بردن آن در گرو آرمان های زیبایی ماست. هر کاری که ما انجام میدیم، برای تغییر چگونگی ظاهرمون و بهبود اونه. لیزر موهای زائد هم یکی از همین مقوله هاست.

من به خاطر اینکه باردار نشم از قرص های ضد بارداری استفاده می کردم. یکبار، بدون دلیل تصمیم گرفتم قرصم رو عوض کنم. اما قرص جدید بهم نساخت و روی خلق و خوم تاثیر بد گذاشت. به همین دلیل مجددا تصمیم گرفتم قرص قبلی رو مصرف کنم. اما چشمتون روز بد نبینه! با شروع مصرف قرص قبلی، بدنم پر شد از موهای زائد سیاه و ضخیم. حتی دور سینه هام هم موی زائد رشد کرد که قبلا نبود. منم دائم اونارو با موچین می کندم. این موضوع باعث رشد موهای زیر پوستی شد. من به شدت احساس بیچارگی و ندامت می کردم و از کرده خود پشیمون بودم. به مرور، موهای زائد دست و پام ضخیم و ضخیم تر شد و رشدشون سرعت بیشتری پیدا کرد. از یک طرف من موهای زائدمو با ژیلت می زدم و از اون طرف موهای زائد جیک ماهواز، پوستم دون دون و جوش جوشی می شد و من هاج و واج بودم که با این وضع چه کار کنم. یکی از دوستام بهم پیشنهاد کرد باهاش به یک مرکز اپیلاسیون برم. نتیجه اپیلاسیون بد نبود، اما خیلی دردناک بود و از اونجایی که منم تحملش رو ندارم، ادامه ندادم.

بهترین لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

حدودا دو سال پیش بود که تصمیم قطعی گرفتم با استفاده از لیزر برای همیشه خودم رو از شر موهای زائد منحوسم راحت کنم. خیلی تحقیق کردم و حتی چند جا هم مراجعه کردم اما اصلا راضی نبودم. از اونجایی که منزل ما در سه راهی باهنر اهواز واقع شده، یک روز خیلی اتفاقی با تابلوی کلینیک دکتر زکی زاده مواجه شدم. ایشون متخصص و جراح پوست، مو و تناسب اندام هستن و تو کارشون خیلی واردن. همون جا بود که شماره تلفن مطب رو یادداشت کردم و رفتم از خونه تماس گرفتم و متوجه شدم که بله، ایشون خدمات لیزر موهای زائد انجام میدن. با خوشحالی تمام یک وقت مشاوره پیش از لیزر گرفتم و رفتم.

بیشتر هدفم از مراجعه به این مرکز لیزر، این بود که جلوی رشد بی رویه موهای پام رو بگیرم، اما بعد تا لیزر خط بیکینی هم پیش رفتم. صادقانه میگم، لیزر موهای زائد در مطب دکتر زکی زاده واقعا تجربه خوبی بود. کارکنان مطب بسیار قابل اعتماد و خوش برخورد بودند و اطلاعات مفیدی درباره لیزر به مراجعین ارائه می دادند. هزینه لیزر نیز به مراتب مناسب تر از سایر مراکز لیزر بود. از اون زمان به بعد، من به طور منظم برای لیزر موهای زائد نواحی مختلف بدنم به این مرکز مراجعه کرده ام. لیزر موهای زائد زیر بغل، جدید ترین درمان لیزر منه. از اونجایی که منشی مطب، اطلاعات زیادی درباره فرایند لیزر موهای زائد داشت، من سوالات زیادی پرسیدم و اون هم در کمال بردباری جواب می داد. سوالات من در اولین مراجعه ام این ها بود:

 

ادامه داستان …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید