لیزردرمانی

لیزر موهای زائد ،روشی ایده‌آل برای خانمها و آقایان

  ازبین بردن کک ومک توسط لیزردرمانی
لیزر موهای زائد 

رشد موهای زائد برای خانمها و آقایان مسأله ای خجالت‌آور و ناراحت‌کننده است .حتی این حالت میتواند باعث بروز موهای زیر پوستی و سایر مشکلات پوستی شود که خود رشد موها را بیشتر نشان میدهند .روشی منطقی برای حل مشکل این است که به دنبال متدهای موجود برای رفع موهای زائد بگردیم که در نهایت شما را به یک گزینه می‌رساند :لیزر موهای زائد .
احتمالاً تا به حال مقالات زیادی در خصوص اثر بخشی لیزر موهای زائد با توجه به نوع پوست و موی فرد و ناحیه درمانی مشاهده کرده‌اید .مسلما موارد یاد شده اثر زیادی بر نتایج حاصل از لیزر موهای زائد دارند ولی باعث می‌شوند تا عده زیادی با خود تصور کنند که کاندیدای خوبی برای لیزر موهای زائد نیستند و این در حالی است که عکس آن صدق میکند .

لیزر موهای زائد چگونه عمل میکند ؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هر لیزری دسته‌ای از پرتوها را منتشر میکند که رنگدانه مو را هدف قرار میدهند که با نام ملانین شناخته می‌شود .طول موج منتشر شده توسط رنگدانه ها جذب شده و فولیکول مو را به صورت موثری از بین می برد و این در حالی است که هیچ اسیبی به پوست اطراف آن نمی‌رسد .موهای زائد در طی جلسات لیزر رفع می‌شوند ولی مسلماً به جلسات بیشتری نیاز است تا لیزر موهای زائد نتیجه کاملی بدهد .
بهترین کاندیدا برای لیزر درمانی افرادی هستند که موهای ضخیم و تیره ای دارند زیرا رنگدانه بیشتری در این موها وجود دارد و ناحیه بیشتری را نیز هدف قرار میدهد .لیزر موهای زائد روش چندان مناسبی برای افراد دارای موهای روشن نیست زیرا موهای آن‌ها رنگدانه کافی برای جذب طول موج منتشره را ندارد .
متخصصین مربوطه با توجه به رنگ پوست و موی فرد لیزر و روند درمانی متناسب را تعیین میکنند .چرخه رشد موهای فرد نیز میتواند عاملی کلیدی برای نتایج نهایی باشد .این چرخه برای نواحی مختلف بدن متفاوت بوده و مثلاً ممکن است که روند درمانی برای ناحیه زیر بغل متفاوت از سایر نواحی باشد .
چرخه رشد مو و لیزر موهای زائد

دو نوع مو بروی بدن رشد میکند :موهای ضخیم که پس از بلوغ ظاهر شده و موهای نازک و کرک مانند .معمولا بدن خانمها با موهای روشنی پوشیده شده است ولی خانمهایی برای لیزر موهای زائد مراجعه میکنند که موهای ضخمیم و تیره ای دارند .لیزر درمانی باید با روندی منظم و برنامه‌ریزی شده پیش برود تا رفع دائمی موها ممکن شود .
چرخه های رشد مو عبارتند از :اناژن ،کاتاژن و تلوژن .در طی مرحله اناژن موها رشد کرده و فولیکولهای جدید شکل می‌گیرند .ماندگاری هر ناحیه ای از بدن در این مراحل متفاوت است .به عنوان مثال موهای ناحیه بیکینی به مدت 6 هفته در مرحله اناژن باقی می‌مانند .پس از این مرحله کاتاژن آغاز می‌شود که در آن رشد موها کاهش یافته و فولیکول های مو مرگ تدریجی را تجربه میکنند .مشاهده این مرحله بروی سر خیلی راحتتر از سایر نواحی بدن است .مرحله نهایی تلوژن است که رشد مو در آن متوقف می‌شود .از آنجایی که همه موها در یک زمان در یک مرحله از رشد قرار ندارند و لیزر فقط بروی موهای در حال رشد اثر می‌گذارد ،باید تعداد جلسات درمانی بیشتر شوند و در طی 6 هفته و یا بیشتر انجام گیرند .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments