لیزر سرد، روشی برای کاهش وزن

لاغری
کاهش وزن

یک جایگزین بدون درد برای روش قدیمی لیپوساکشن، لیزر سرد است. لیزر سرد قادر است بدون نیاز به جراحی، بیهوشی، و بدون در پی داشتن خطرات مرتبط با روش های تهاجمی و طولانی شدن دوران ریکاوری، چربی را از نواحی مورد نظر بدن از بین ببرد. پیش از هرگونه اقدام برای از بین بردن چربی و کاهش وزن، کمی تامل کرده و این مطلب را مطالعه کنید.

اما لیزر سرد که بنام لیزر زرونا (Zerona) نیز شناخته میشود، نه یک روش جادویی در کاهش وزن محسوب میشود و نه برای همه مناسب است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

روش کار

لیزر سرد، چربی ها را از بین نمیبرد، بلکه سلول های چربی را به سایر نقاط بدن منتقل میکند. سازنده این دستگاه مدعیست که بدن این چربی ها را بطور طبیعی از بین خواهد برد. این روش شامل کل چربی های بدن نمیشود و بر روی نقاطی تمرکز دارد که تجمع چربی در آن بیشتر است. لیزر زرونا معمولا در 6 جلسه (یک دوره 14 روزه) انجام میشود که هر جلسه حدود 40 دقیقه بطول می انجامد.

نواحی مورد نظر

دور کمر، ران و بغل ران، نواحی مناسبی برای حذف چربی با لیزر سرد محسوب میشوند. سایر نواحی که میتوانند از این لیزر بهره مند شوند شامل شکم، باسن، بازوها، غبغب و پهلوها (دستگیره های عشق) میباشد.

تصورات اشتباه

لیزر زرونا برای همه افراد مناسب نمیباشد. از آنجاییکه این روش، سلول های چربی را تخلیه میکند، اما آنها را از بین نمیبرد، به ایجاد تغییراتی در سبک زندگی نیز نیاز است و تنها نمیتوان به این روش بسنده کرد.

زرونا
لیزر سرد

ملاحظات

در حالیکه ممکن است پس از حدود یک هفته نتایجی ظاهر شود، اما حصول نتایج کلی در بلند مدت ایجاد خواهد شد. داشتن یک رژیم غذایی سالم و متعادل، حفظ تناسب اندام حاصل شده پس از انجام لیزر سرد و ورزش منظم بسیار حائز اهمیت میباشد. کسانیکه در حال حاضر از یک رژیم غذایی سالم و تمرینات ورزشی پیروی میکنند، برای انجام لیزر سرد گزینه مناسبتری هستند و نتیجه بهتری میگیرند.

هشدار

ممکن است انجام لیزر سرد دارای یکسری عوارض جانبی نیز باشد. یکی از خطرات قرار گیری در معرض لیزر، آسیب چشم است و در صورت مجهز نبودن امکانات، شوک الکتریکی نیز یکی دیگر از عوارض محسوب میشود. لیزر سرد همچنین برای زنان باردار خطراتی در بر دارد و توصیه نمیشود.

منبع: http://www.livestrong.com/

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments