لیزر موهای زائد دست

لیزر درمانی برای موهای زائد دست مردان

Related image

لیزر درمانی برای موهای زائد دست مردان

از بین بردن موهای زائد در افزایش اعتماد به نفس بسیار مؤثر می باشد.   بسیاری از افراد از زیادی موهای دست خود خجالت می کشند.   دلیل اصلی برای از بین بردن موهای زائد  زنان و مردان زیبا پسندی انسان است.  به همین دلیل افراد زیادی مایل هستند با لیزر درمانی مو های زائد بدن خود را از بین ببرند.

از بین بردن دائمی موهای زائد توسط  لیزر درمانی برای مناطقی مانند  سینه ، شکم ، گردن ، پشت و دست ها  و پا ها مورد توجه بسیاری از افراد است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد دست

Image result for ‫لیزر موهای زائد دست مردان‬‎

بسیاری از مردان تصور می کنند که پرپشت بودن موهای دستانشان از جذابیت ظاهری آنها می کاهد.  و اعتماد به نفس شان را کاهش می دهد.   استفاده از روش هایی مانند  تراشیدن و وکس  تنها راه حل های موقت هستند که وقت گیر و گاهی غیر بهداشتی نیز هستند.  الکترولیز دردناک و گران است  و قبل از رسیدن به نتیجه مطلوب به جلسات درمان زیادی نیاز دارد.   حذف موهای زائد با لیزر درمانی گزینه ای سریع، آسان ، بدون درد و تمیز است.

از بین بردن موهای زائد با روش  لیزر درمانی  نیاز به چندین جلسه مراجعه دارد.  اگر چه تعداد جلسات لیزر درمانی بسیار کمتر از جلسات الکترولیز می باشد.

علاوه بر این، زمان جلسات درمان با لیزر بسیار کوتاه تر است.  زیرا لیزر می تواند در یک زمان یک منطقه بسیار وسیع را  پوشش دهد.   نتایج لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد پس از جلسه اول درمان به طور قابل توجهی بهتر از الکترولیز می باشد.

چه تعداد جلسه برای لیزر درمانی لازم است؟

Image result for ‫لیزر موهای زائد دست مردان‬‎

تعداد جلسات مورد نیاز برای از بین بردن موهای زائد دست توسط لیزر به چندین عامل بستگی دارد.

از جمله :

  • مقدار مو هایی که باید برداشته شوند،
  • تیرگی و ضخامت رشته های مو ،
  • رنگ پوست.

تعداد جلسات  درمان برای از بین بردن موهای دست به طور متوسط حدود سه تا شش جلسه می باشد.   در مراکز لیزر ما، تکنسین های متخصص با توجه به نظر کاربر بهترین طرح درمانی را  برای شما انتخاب خواهند کرد.

موهای ضخیم و زبر دست ها و انگشتان علاوه بر این که ناراحت کننده و آزار دهنده و نازیبا هستند ، بلکه حتی برای برخی از مشاغل خطرناک است.

گاهی هم دلیل ناراحتی مراجعه کننده بسیار ساده است:  از داشتن این موها ناراحت است و اعتماد به نفس پایینی دارد.

اگر مایل هستید  موهای دست هایتان از بین بروند و یا نازک بشوند،  از روش لیزر درمانی استفاده کنید.  لیزر درمانی روشی راحت و در مقایسه با بعضی از روش ها کم هزینه تر است.

مزایای لیزر درمانی برای موهای زائد دست

Image result for ‫لیزر موهای زائد دست مردان‬‎

یکی از مزایای لیزر درمانی این است که در این روش پوست زخمی نمی شود و آسیب نمی بیند.  زیرا در لیزر درمانی  بر خلاف روش های قدیمی مانند موم  و وکس  لازم نیست که موهای دستان شما برای جلسه بعدی بلند بشوند  و پس از آن جلسه بعدی درمان آغاز شود.

از آنجا که  درمان با  لیزر بلافاصله رشد مو را در ناحیه تحت درمان متوقف می کند، شما دیگر از رشد سریع موهای خود ناراحت نمی شوید.  و جای موها دچار خارش و التهاب نخواهد شد.  و چون درمان لیزری بلافاصله رشد مو را در ناحیه تحت درمان   متوقف می کند، شما دیگر از موهای زودرس رنج نخواهید برد. علاوه بر این، توجه داشته باشید که همه موهای در حال رشد ، بلافاصله پس از شروع درمان از بین می روند.

بنابراین، وقت و پول خود را بر روی روش های قدیمی  برداشت مو نگذارید.  هر سؤالی در مورد لیزر موهای زائد  دارید  با ما تماس بگیرید. ما در اولین فرصت به سؤالات شما پاسخ می دهیم.

آیا لیزر درمانی روش مناسبی برای از بین بردن موهای زائد مردان است؟

Image result for ‫دستگاه لیزر موهای زائد دست مردان‬‎

از بین بردن موهای زائد  محبوب ترین انتخاب برای  حذف مو های زائد  در میان مردان است.  زیرا این روش به مراتب درد کمتری نسبت به روش های قدیمی مانند وکس و یا الکترولیز دارد.

نتیجه لیزر درمانی  بهتر و بسیار طولانی مدت است.  و وقتی که  هزینه مناسب لیزر درمانی را در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که چرا  بسیاری از مردان به مراکز لیزر ما مراجعه می کنند!

لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد دست مردان با استفاده از جدید ترین تکنولوژی لیزر انجام می شود.  کلینیک های لیزر ما  روش هایی را به مراجعه کنندگان  ارائه می دهند که نه تنها موجب کاهش رشد مو در طول زمان می شود و همچنین مانع فرو رفتن مو در پوست می شود،  بلکه باعث می شود فاصله بیشتری  در میان جلسات درمانی ایجاد شود.

لیزر درمانی برخلاف اپیلاسیون، تراشیدن و اصلاح کردن  به فولیکول مو آسیب می رساند .  به طوری که فولیکول مو ها دیگر رشد نمی کنند.

روش کار لیزر بسیار ساده است.  لیزر با  استفاده از انرژی نور و تبدیل آن به انرژی حرارتی  ملانین موجود در هر رشته مو را هدف قرار می دهد.   این پروسه برای از بین بردن ریشه مو فقط  مدت بسیار کوتاهی کمتر از یک ثانیه طول می کشد.

حرارت لیزر موهای فرو رفته در پوست را نیز از بین می برد. و موهای زیر پوستی دیگر هرگز رشد نخواهند کرد.

حتی اگر موهای زیر پوستی مجدداً رشد کنند، نازک تر و روشن تر خواهند بود.

پس از لیزر درمانی صاحب دستانی نرم تر و صاف تر بدون مو های انبوه  می شوید.

 محقق و مترجم: مینو شفیعی

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.premierelaser.com/services/laser-hair-removal/hair-removal-for-men/arm-hair-removal.aspx” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.laserhairremovalbysia.com.au/mens/mens-arm-hair-removal” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments