لیزردرمانی و کسب بهترین نتایج ممکن (2)

لیزردرمانی
لیزردرمانی

 

متدهای متفاوتی برای رفع موهای زائد وجود دارند که از آن جمله میتوان به اپیلاسیون،شیو ،کرمهای موبر و سایر موارد مرتبط اشاره نمود ولی استفاده از آن‌ها زمان بر و حتی پرهزینه است .به همین دلیل لیزر درمانی به عنوان روشی نوین و مؤثر در رفع موهای زائد بسیار مورد توجه قرار گرفته است .
اگر لیزر درمانی را انتخاب کرده‌اید و میخواهید نتیجه خوبی از آن بگیرید به موارد ذیل توجه کنید :
پس از لیزر درمانی ،سعی کنید تمام دستورات متخصص مربوطه در زمینه نگهداری از پوست و سایر موارد را رعایت نمایید .از قرار گیری در معرض نور خورشید بپرهیزید و یا در هنگام خروج از خانه ،از کرمهای ضد آفتاب استفاده کنید .در موارد لازم کرمهای مرطوب کننده مصرف کنید .اگر پوستتان متورم شده است ،کمپرس های سرد گزینه ی خوبی برای شما میباشند .

مراجعه منظم برای جلسات بعدی لیزر درمانی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به منظور افزایش احتمال موفقیت ناشی از لیزردرمانی ،سعی کنید تا در تمام جلسات لیزر موهای زائد شرکت کنید تا موهایی که در چرخه رشد هستند هم رفع شوند .حدود 6 تا 10 جلسه لازم است تا شما به کلی از شر موهای زائد خود راحت شوید .همچنین پیش از هر جلسه نکات لازم را رعایت کنید .

رشد موهای جدید در طی لیزر درمانی

پس از آنکه جلسات لیزر درمانی به پایان رسیدند،به رشد موهای جدید دقت نمایید .بعضی اوقات این امکان وجود دارد که موهای غیر فعال و ساکن پس از لیزر فعال شوند و رشد کنند و این در حالی است که شما تمام موهای زائد این ناحیه را رفع کرده‌اید .
ممکن است در طی جلسات لیزر این موها در چرخه رشد خود قرار نگرفته باشند و به همین دلیل لیزر نتوانسته آن‌ها را هدف گیری و رفع نماید .
بروز این حالت کاملاً طبیعی و نرمال است و ممکن است شما رشد موهای جدید را در اغلب موارد یک سال پس از پایان جلسات لیزر درمانی تجربه نمایید .اگر شما شاهد رشد این موها بودید ،بهتر است که برای درمان مجدداً به پزشک خود مراجعه نمایید .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments