رفع افتادگی صورت از طریق بسامد رادیویی

که از طریق امواج رادیویی نادرون رو (پزشكي : بدون ورود در حفره ى بدني يا رسوخ در پوست ) می توان افتادگی صورت و گردن را به طور قابل ملاحظه ای درمان و رفع کرد.
که از طریق امواج رادیویی نادرون رو (پزشكي : بدون ورود در حفره ى بدني يا رسوخ در پوست ) می توان افتادگی صورت و گردن را به طور قابل ملاحظه ای درمان و رفع کرد.

مطالعات و تحقیقات جامعی که بر روی بیماران گوناگون صورت گرفته است، نشان می دهد که از طریق امواج رادیویی نادرون رو (پزشكي : بدون ورود در حفره ى بدني يا رسوخ در پوست ) می توان افتادگی صورت و گردن را به طور قابل ملاحظه ای درمان و رفع کرد.

مدت از کار افتادگی یا دوره نقاهت بیمار بین دو تا چهار روز متفاوت است و عوارض جانبی درمان عبارتند از: ظاهر شدن لكه هاى قرمز روى پوست (در اثر خونريزى زير پوستي ) در محیط درمان و وجود خال های پوستی بر قسمت های مختلف بدن.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

530973639_225

کهنسالی و گذر از دوره میانسالی به دوران پیری سبب سستی تدریجی بافتهای صورت و گردن میشود که چنین شرایطی بیشتر در ناحیه بین گردن و پایین ترین نقطه زیر چانه  و بین پایین ترین نقطه زیر چانه و قدامی ترین یا برجسته ترین نقطه در مقابل چانه بوجود می آید. از لحاظ تاریخی، بیماران به منظور ترمیم، درمان و برگرداندن پوست به شکل اولیه خود به چنین روش های تخریبی و فرسایشی روی آوردند. در طی آزمایشات مقدماتی  به منظور بررسی دقیق و موشکافانه روش های جایگزین غیر تخریبی و غیر فرسایشی،  دانشمندان از یک سوزن بسیار کوچک دو قطبی شکنش شده (شيمي : از راه تقطير يا تبلور و غيره ) تعبیه شده در دستگاه ساطع کننده امواج رادیویی که شامل هندپیس و سوزن میکروسکوپی یکبار مصرف  عایق شده به طول یک سانتی متر مربع است، استفاده کردند.  این مطالعه مطالعه و آزمایش بر روی 7 مرد و 23 زن 37 تا 71 ساله صورت گرفت. تنها از یک پزشک برای درمان بیماران کمک گرفته شد و هر بیمار تحت سه روش درمانی مختلف قرار گرفت. هر جلسه درمان مدت 45 دقیقه به طول انجامید و هر یک از روش های درمانی با فاصله یک ماه از هم بر روی بیمار تست شدند.

gallery1

در هر جلسه درمان پزشک تلاش خود را به کار می بنند تا از طریق امواج رادیویی به  ناحیه پایین صورت و زیر چانه و در عمق یک تا سه میلی متری بافت زیر چانه نفوذ کند. برای  بیمارانی که از پوست ضخیم تری برخوردار هستند، نیاز است که از سوزن قطورتری استفاده شود که در عین حال به انرژی درمانی بیشتر و پالس های الکتریکی بیشتر نیاز دارد. بنابراین، درمانگر اولین مرحله درمان را از عمق 2.5 میلی متری با میزان انرژی تنظیم شده بر روی اعداد 11-9 و شوک الکتریکی به مدت 320-290 میلی ثانیه آغاز می کند. مرحله دوم درمان از عمق 1.5 میلی متری و با میزان انرژی تنظیم شده بر روی اعداد 9-8 و شوک الکتریکی به مدت 250-230 میلی ثانیه آغاز می شود. مرحله سوم و نهایی نیز از عمق یک میلی متری و با میزان انرژی تنظیم شده بر روی عدد 6 و پالس الکتریکی به مدت 160 میلی ثانیه آغاز می شود.

شش ماه پس از اتمام کامل فرآیند درمان، بیماران تحت سنجش و ارزیابی های کامپیوتری قرار میگیرند و برخی از محققان به بررسی و مقایسه تصاویر تهیه شده پیش و پس از درمان بیمار اقدام میکنند. به طور متوسط، زاویه بین ناحیه گردن و پایین ترین نقطه زیر چانه به اندازه 27 درجه افزایش پیدا کرد و ناحیه  بین پایین ترین نقطه زیر چانه و قدامی ترین یا برجسته ترین نقطه در مقابل چانه تا 16 درجه و کمتر از بیست درجه افزایش پیدا کرد. نتایج آزمایش نشان می دهد که این دستگاه کاملا قابل اطمینان، موثر و بی خطر است.

منبع:

www.pm360online.com

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

کلینیک فوق تخصصی لاغری، پوست و زیبایی آلومینا

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments