از بین بردن پف زیر چشم

راهکار هایی برای از بین بردن پف زیر چشم

Image result for ‫پف زیر چشم‬‎

راهکار هایی برای از بین بردن پف زیر چشم

اگر به دلیل پف آلودگی زیر چشم ها یتان پیر و خسته  به نظر می رسید، ما در این مقاله راهکار هایی به شما ارائه می کنیم تا این نشانه ها از بین برود و از دست کیسه های برآمده زیر چشم ها یتان رهایی پیدا کنید. و شاداب و زیبا دیده شوید.

  • نمک خوردن را ترک کنید!

Image result for ‫نمک خوردن را ترک کنید!‬‎

نمک دان ها را جمع کنید. آب بدن ما همیشه خود را از قسمت هایی که کمترین میزان سدیم را دارد به جاهایی می رساند که بیشترین مقدار سدیم را دارند.  از جمله اطراف چشم ها.  به همین دلیل است که وقتی شب ها غذای پر نمک می خوریم، صبح با چشم هایی خسته و پف آلود از خواب بیدار می شویم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • استفاده ازماسک سیب زمینی خام!

Related image

سیب زمینی خام را  به مدت دو دقیقه  در فریزر بگذارید.  سپس آن را به دو نیمه تقسیم کنید.  چشم هایتان را ببندید و هر یک از نیمه ها را روی یکی از پلک ها یتان قرار دهید.  به طوری که پلک های پایین را هم بپوشاند.  پس از 15 تا 20 دقیقه سیب زمینی ها را بردارید.   حالا متوجه تغییر فوق العاده ای در پلک های پایین خود می شوید.  زیرا پف آلودگی پلک ها از بین می رود.

  • ماسک شیر !

Image result for ‫ماسک صورت شیر‬‎

اگر چشم هایتان به شدت پف کرده اند، ماسک شیر را امتحان کنید.  دو عدد پد  پنبه ای را در شیر خنک فرو کنید و سپس برای مدت 20 تا 30 دقیقه  بر روی پلک های خود قرار دهید.   این ماسک علاوه بر  حفظ  رطوبت، چشم ها را خنک کرده و پف آلودگی پلک ها را کاهش می دهد .

  • ماسک روغن ویتامین E !

Related image

مقداری آب در یک ظرف بریزید و چند قطره روغن ویتامین E  به آن اضافه کنید و به خوبی هم بزنید.  دو عدد پد پنبه ای را به این مخلوط آغشته کرده و  به مدت 20 دقیقه روی چشم هایتان قرار دهید، این ماسک به  کاهش تورم و پف آلودگی اطراف چشم ها کمک می کند.

  • ماسک خیار!

Image result for ‫از بین بردن پف زیر چشم‬‎

خیار یک درمان طبیعی فوق العاده برای رها شدن از پف زیر چشم ها است.  2 تکه خیار تازه خنک را  برای مدت 25 دقیقه روی چشم های خود بگذارید.  در این مدت دراز بکشید و حتی می توانید چرت کوتاهی هم بزنید.

ماسک خیار علاوه بر برطرف کردن پف آلودگی پلک ها ، چهره شما را شاداب می کند.  خاصیت ضد التهابی خیار خنک به طورطبیعی  به کاهش پف آلودگی بافت ها کمک می کند.

  • چای کیسه ای سرد!

Image result for ‫چای کیسه ای سرد برای دور چشم‬‎

اگر برای رفتن به جایی عجله دارید و نمی خواهید با چشمان پف آلوده به آنجا بروید، از چای کیسه ای سرد برای برطرف کردن پف آلودگی چشم ها یتان استفاده کنید.

دو عدد چای کیسه  ای را زیر آب سرد نگه دارید. سپس دراز بکشید و کیسه های چای را به مدت 25 تا 30 دقیقه روی پلک ها یتان قرار دهید. تا چشم ها یتان خنک شوند.  سپس چشم ها را با آب خنک بشویید و  پوست خود را با یک حوله نرم کاملا خشک کنید.  حالا شما احساس آرامش و جوانی خواهید کرد.

  • استفاده از قاشق سرد !

Image result for ‫استفاده از قاشق سرد ! برای دور چشم‬‎

پف آلودگی چشم ها می تواند با استفاده از یک لیوان آب یخ و چهار قاشق از جنس استیل  کاهش یابد. قاشق ها را در آب یخ  فرو کرده  و سپس روی هر یک از پلک های خود قرار دهید.  وقتی قاشق گرم شد آن را با قاشق بعدی که در آب یخ قرار دارد عوض کنید.  چند بار این کار را تکرار کنید تا زمانی که پف آلودگی چشم ها یتان برطرف بشود.

  • ماسک سفیده تخم مرغ !

Image result for ‫ماسک سفیده تخم مرغ‬‎

سفیده چند عدد تخم مرغ را جدا کرده و به وسیله یک برس نرم به اطراف چشم ها یتان بمالید.  سفیده تخم مرغ باعث سفتی و تنگی پوست می شود و در نتیجه پف آلودگی پلک ها برطرف می شود.  ماسک تخم مرغ را برای 20 دقیقه روی پلک ها گذاشته  و سپس صورت خود را در آب سرد بشویید.

  • ماسک چای سبز کیسه ای !

Image result for ‫از بین بردن پف زیر چشم‬‎

یک کیسه چای سبز خنک را به مدت 10 تا 15 دقیقه روی هر یک از چشم هایتان بگذارید و استراحت کنید.

خواص طبیعی این چای  پف چشم ها را کم می کند و چشم های شما را به اندازه طبیعی خود باز می گرداند.

  • به اندازه کافی آب بنوشید!

Image result for ‫آب بنوشید‬‎

تا جایی که می توانید آب بنوشید.  زیرا نوشیدن آب کافی پف چشم ها را کاهش می دهد.  بنا براین هر زمان احساس کردید که پلک ها یتان متورم است بلافاصله آب بنوشید.

  • به پشت بخوابید!

Image result for ‫به پشت بخوابید‬‎

اگر عادت دارید روی پهلو و یا به روی شکم خود بخوابید، نیروی جاذبه زمین باعث تجمع مایعات در زیر چشم هایتان می شود.  برای پیشگیری از پف آلودگی چشم ها به پشت بخوابید و یک بالش اضافی زیر سر خود بگذارید.

  • قبل از خواب آرایش خود را پاک کنید!

Image result for ‫قبل از خواب آرایش خود را پاک کنید!‬‎

اگر با آرایش چشم ها بخوابید ممکن است صبح روز بعد چشم هایتان پف آلوده باشند.  هر شب آرایش خود را با آب و صابون و یا پاک کننده تمیز کنید.

  • دور چشم ها کرم ضد آفتاب بزنید!

Image result for ‫دور چشم ها کرم ضد آفتاب بزنید!‬‎

نور شدید خورشید موجب می شود که چین و چروک و پف آلودگی اطراف چشم هایتان بیشتر شود.  برای پیشگیری از عوارض نور خروشید هر روز کرم ضد آفتاب بزنید، عینک آفتابی استفاده کنید و کلاه بپوشید.

  • استفاده از کرم های دور چشم!

Image result for ‫استفاده از کرم های دور چشم!‬‎

کرم های دور چشم در کاهش پف آلودگی چشم ها تأثیر زیادی دارند.  کرم های دور چشم زیادی در بازار موجود می باشد.  از یک کرم رتینول چشمی استفاده کنید.

  • سیگار نکشید!

Image result for ‫سیگار نکشید!‬‎

سیگار کشیدن باعث می شود که پوست صورت شما خشک و ضعیف شود.  اگر سیگار کشیدن را ترک کنید یعنی با پف آلودگی و چین و چروک اطراف چشمانتان خداحافظی کرده اید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

[button color=”red” size=”small” link=”http:// timesofindia.indiatimes.com/life-style/beauty/10-tips-to-get-rid-of-under-eye-puffiness/articleshow/17925739.cms” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.webmd.com/beauty/ss/slideshow-banish-the-bags-under-your-eyes” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments