تقویت مو با سیلیکون

تقویت موهای نازک با سیلیکون

Image result for ‫سیلیکون برای تقویت موها‬‎

تقویت موهای نازک با سیلیکون

خیلی از افراد از نازک بودن موهایشان شکایت دارند.  با این وجود عده بسیار کمی درمان های مناسب برای رفع این مشکل را می دانند. حتی استفاده از نرم کننده های قوی نیز ممکن است فقط موهای شما را لخت و بی حال می کند.

بهترین روش برای تقویت موهای نازک استفاده از محصولات حاوی سیلیکون مانند دای متیکون و سای کلومتیکون می باشد.   این محصولات پوشش مناسبی بر روی موها ایجاد می کنند که در نتیجه مو ها ضخیم تر به نظر می رسند بدون اینکه چرب دیده شوند.  سیلیکون حتی پس از شستن موها بر روی موها می ماند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موهای سالم با خوردن آجیل و ماهی

Image result for ‫موهای سالم‬‎

آجیل و ماهی همان مواد مغذی هستند که برای بدن مناسب است، این مواد موهای شما را قوی تر و سالم تر و تقویت می کند.  پروتئین و چربی های  امگا 3 به شما کمک می کنند تا پوست سر سالم تری داشته باشید.

مصرف سبزیجات برگ دار، لوبیا، و هویج نیز برای موهای شما مناسب است.  مراقب باشید از رژیم های شدید با هدف کاهش وزن سریع استفاده نکنید.  این رژیم ها می توانند مواد مغذی و مهم بدن شما را از بین ببرند، که می تواند به شکنندگی مو ها و یا ریزش مو منجر شود.

حفاظت از درخشش موها با آب ولرم

Related image

استفاده از آب گرم برای شستشوی موها، می تواند روغن های محافظ  که مانند  یک نرم کننده طبیعی عمل می کنند را از بین ببرد.  در نتیجه درخشش طبیعی موها ممکن است  از بین برود.  برای حفظ درخشش موها هنگام شستشوی موها از آب ولرم استفاده کنید.  شامپو را به آرامی و با سر انگشتان به کف سر ماساژ دهید.

تقویت موها با پروتئین

Image result for ‫سشوار یا اتوی مو‬‎

اگر اغلب از سشوار یا اتوی مو برای حالت دادن به موهایتان استفاده می کنید و یا موها را به صورت مداوم رنگ و دکلره می کنید، لایه بیرونی محافظ موی شما آسیب خواهد دید.

خوشبختانه محصولات مو برای کاهش آسیب و از بین بردن موخره در بازاروجود دارد.  با استفاده از نرم کننده های حاوی پروتئین موخره ها تا شستشوی بعدی موها از بین خواهند رفت.  هر با پس از شستشوی موها از این محصول استفاده کنید.

موهای سرخ وزوزی

Image result for ‫تقویت موهای نازک با سیلیکون‬‎

 

پر پشتی موهای شما با ژن های شما و روش حالت دادن موها یتان ارتباط دارد.  موهای قرمز رنگ به طور طبیعی ضخیم تر هستند.  در حالی که موهای  بور نازک تر اما پر تر می باشند.   خوشبختانه افزایش حجم موها، هر رنگی که هستند، کار چندان مشکلی نیست.

برای افزایش حجم موها شما می  توانید از یک مرطوب کننده یا موس استفاده کنید.   ابتدا ریشه مو ها را خشک کنید.  برای افزایش حجم مو ها،  موهای خود را به سمت بالا برگردانید.  بهتر است از باد داغ سشوار استفاده نکنید.

درمان شوره سر

Image result for ‫درمان شوره سر‬‎

شوره سر پوسته های سفیدی است که برروی شانه های تان می ریزد اما ربطی به خشکی پوست سر ندارد.

اختلالات پوستی خفیف مربوط به پوست سر به راحتی قابل درمان هستند.  اما ماساژ روغن بر روی پوست سر این اختلالات را تشدید می کند.

بهترین راهکار برای درمان  استفاده از شامپوهای درمانی است.  شامپو را به مدت 5 دقیقه روی پوست سر خود بگذارید.  سپس سر خود را به خوبی آبکشی کنید.

از سشوار با حرارت زیاد استفاده نکنید

Image result for ‫سشوار نکشید‬‎

گاهی ممکن است برای خشک کردن سریع تر موها و حالت دادن به آنها از سشوار با حرارت بالا استفاده کنید.  اما استفاده از حرارت بالا تأثیر زیای در صرفه جویی از وقت ندارد.  و همه سشوار ها   در مدت زمان مشابهی مو ها را خشک می کنند.  هرچند که برخی از آنها بسیار پر سر و صدا تر از بقیه هستند.

آبکشی موهای خشک با آب سرد

Image result for ‫آبکشی موهای خشک با آب سرد‬‎

اگر موهای خشکی دارید پیش ا زبیرون آمدن از حمام مو ها یتان را به سرعت با آب سرد آبکشی کنید.  آب سرد مانند مواد محافظت کننده مو عمل می کند.  زیرا کوتیکول های مو را بسته نگه می دارد و رطوبت کافی به موها می دهد.

خوابیدن بر روی بالش ساتن

Related image

خوابیدن بر روی بالش ساتن مزایای بسیاری   برای موهای شما می باشد و می تواند رشته های موی شما را  صاف و بدون وز شدگی کند.

تمیز نگه داشتن موها

Image result for ‫تمیز نگه داشتن موها‬‎

حجیم بودن موها موجب می شود که تمیز به نظر برسند.  هر شب  قبل از خواب، مو های خود را بالای سر تان ببرید.   صبح روز بعد  با  یک شامپوی  حجم دهنده مو ها یتان را شستشو دهید.

تغییر دادن شامپوی همیشگی

Image result for ‫تغییر دادن شامپو‬‎

شامپوی همیشگی خود را تغییر دهید.  موهای شما به شامپو ها و نرم کننده هایی نیاز دارد که در یک محصول ارائه نمی شوند.  سعی کنید فقط یک بار درهفته از شامپوی همیشگی خود استفاده کنید.  در بقیه مواد از شامپوهای متفرقه و نرم کننده های دیگر مصرف کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.webmd.com/beauty/ss/slideshow-best-kept-hair-secrets” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.loxabeauty.com/thelayer/15-best-kept-hair-secrets” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments