مرکز لیزر دکتر زکی زاده

تجربه لیزر موهای زائد من در کلینیک دکتر زکی زاده (بخش دوم)

مطالعه بخش قبل

بهترین لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

کارکرد لیزر موهای زائد چگونه ست؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

منشی: لیرز به طور انتخابی، فولیکول های موی شما رو مورد هدف قرار میده و اونها رو تا جایی که تخریب بشن حرارت میده. اما سطح پوست هیچ آسیبی نمیبینه و سالم باقی می ماند.

 

هر کسی با هر نوع پوست و مویی می تونه موهای زائدش رو لیزر کنه؟

منشی: با انتخاب لیزر مناسب، هر کسی با هر نوع پوست و مویی می تونه از مزایای لیزر برخوردار بشه. با این حال، لیزر موهای زائد در موهای تیره موثرتره.

 

آیا همه قسمت های بدن رو میشه لیزر کرد؟

منشی: خیر، مثلا ابروها رو نمیشه لیزر کرد. اما وسط ابرو قابلیت لیزر شدن رو داره. همینطور لیزر موهای زائد برای داخل بینی یا گوش که آقایون خیلی دنبالش هستن، مناسب نیست. به غیر از این موارد، تمام قسمت های بدن رو می توان لیزر کرد.

بهترین لیزر موهای زائد مردان
لیزر موهای زائد مردان

آیا لیزر موهای زائد یک روش دائمیه؟

منشی: سوال خوبیه. متاسفانه بعضی از مراکز لیزر، تبلیغات گمراه کننده ای درباره لیزر موهای زائد می کنند. در زیر پوست ما فولیکول های موی خاموشی وجود داره که تحت تاثیر درمان لیزر قرار نمی گیرن. برای همین ما به همه مراجعین این رو میگیم که پس از اتمام 8 تا 12 جلسه درمان، حدود 75 تا 80 درصد موهای زائد بدنشون رو از دست می دن. تغییرات هورمونی می تونن بر رشد موهای زائد جدید تاثیر بگذارن. مردم باید واقع بینانه به لیزر موهای زائد نگاه کنند؛ همه ما از لحاظ بیولوژی با یکدیگر متفاوتیم، برای همین آثار و نتایج لیزر در هر فردی متفاوته. اما صادقانه میگم، اکثر قریب به اتفاق مراجعین از نتیجه کار بسیار راضی اند.

 

لیزر موهای زائد عوارضی هم داره؟

منشی: ممکنه پوست بیش از حد داغ بشه و دچار سوختگی بشه یا تاول و تغییر رنگ روی پوست ایجاد بشه. اما اگر لیزر موهای زائد تو یک مرکز معتبر، با دستگاه های به روز و توسط یک متخصص مجرب انجام بشه هیچ کدوم از این عوارض رو تجربه نمی کنین. در این صورت فقط لازمه مراقبت های بعد از درمان لیزر رو دنبال کنید که مهم ترینش استفاده از ضد آفتاب در زمان قرارگیری در مقابل نور خورشیده.

 

آیا دستگاه های شما تفاوتی با سایر دستگاه ها داره؟

منشی: دستگاه های لیزر موهای زائد این مرکز، جدید تر و پیشرفته تر از سایر دستگاه هاست و این باعث میشه ایمنی و راحتی مراجعه کننده رو بیشتر تامین کنه. این دستگاه های لیزر دارای یک سیستم خنک کننده خودکاره که حین فرآیند لیزر، پوست رو خنک نگه می داره.

 

دیگه بعد از لیزر موهای زائد، هیچ اقدامی برای از بین بردن موها لازم نیست؟

منشی: خیر. این یک تصور غلطه. هیچوقت موهای زائد کلا از بین نمی رن، اما به طور خیلی چشمگیری کم میشن و برای چند سال از ژیلت زدن بی نیاز میشین. در برخی نواحی هم ممکنه لازم باشه هر چند هفته یکبار از ژیلت استفاده کنید.

 

ادامه داستان …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید