بوتاکس مو چیست و بهترین محصولات بوتاکس مو کدامند؟ (بخش دوم)

سایر مزایای بوتاکس مو

بوتاکس مو
  • بیدار شدن از خواب با موهایی صاف و مرتب
  • تامین کننده مواد معدنی که حکم درمان ضد پیری را برای مو دارد
  • خداحافظی با موخوره
  • ترمیم آسیب دیدگی مو، صاف و درخشندگی که برس زدن و رنگ کردن مو را آسان تر می کند
  • حفظ رطوبت مو برای مدت زمان بیشتر
  • استفاده کمتر از اتوی مو
  • بهبود حالت ارتجاعی مو
  • کاهش شکنندگی و خشکی مو
  • درمان جزئی ریزش مو
  • مصرف کمتر نرم کننده
  • صرفه جویی در زمان و پرداختن به سایر امور
  • افزایش اعتماد به نفس

و بسیاری چیز های خوب که برای مو هایتان اتفاق می افتد.

 

آیا می دانستید؟!؟

بوتاکس مو یکی از راز های جدید فرش قرمز هالیوود است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بنا به گفته نگین زند، یکی از کارشناسان رنگ موی سوپر استاران هالیوود، بسیاری از مشتریان سلبریتی اش از این درمان استفاده می کنند که در این بین می توان از دو تن از آن ها، یعنی جنیفر آنیستون و آنجلینا جولی نام برد.

این کارشناس لوس آنجلسی، از برند لورئال پرافشنال جهت ترمیم و صاف کردن مو های خشک و مجعد مشتریانش استفاده می کند و به گفته خودش تعجبی ندارد که افراد مشهور صدر جدولی برای دریافت جوایز و شرکت در فرش قرمز به این درمان روی می آورند.

 

آیا درمان ترمیمی بوتاکس مو برای من مناسب است؟

بوتاکس مو

درمان ترمیمی بوتاکس مو برای انواع مو مناسب است:

  • فر
  • صاف
  • موی پُر پشت
  • موی وز
  • مجعد
  • نازک و کم پشت
  • موی سفید
  • موی بلوند
  • موی بی رنگ

اگر از مو های خراب، آسیب دیده و موخوره دار رنج می برید، باید این درمان را هر 3 ماه یک بار انجام دهید. بوتاکس مو، مو های شما را به حالت اولیه خود باز می گرداند و سلامت طبیعی آن را احیا می کند.

بوتاکس مو در افرادی که موی بسیاری بلند دارند نیز موثر واقع می شود. در مو های بلند، موخوره قابل مشاهده تر است، بنا بر این با انجام این درمان می توانید شاهد نتایجی فوری باشید.

بوتاکس مو بسیار مناسب افرادی است که به موی صاف اعتیاد دارند. از آن جایی که استفاده مداوم و روتین از اتوی مو یا سشوار می تواند به فولیکول های مو آسیب وارد سازد، این درمان مناسب این افراد است. درمان بوتاکس مو در هر نوع مو کاربرد دارد و فولیکول های آسیب دیده را بازسازی می کند. بنا بر این اگر عادت دارید مو هایتان را دائما صاف یا دلکره کنید، این بهترین لطفی است که می توانید در حق مو هایتان انجام دهید.

به چنین روزی افتادن مو هایتان، گواه زنده ای است که به دنبال کمک و یاری هستند. درمان بوتاکس مو، مناسب ترین راه حل برای نجات مو هایتان است.

درمان ریزش مو

آیا هنگامی که از خواب بر می خیزید، متوجه مو های ریخته شده تان روی بالش می شوید؟ آیا حین استحمام، مو هایتان خیلی می ریزد؟ آیا وقتی شانه می زنید، دسته ای از مو هایتان داخل برس جمع می شود؟ راه حل همه این ها بوتاکس مو است.  با این کار ریزش موی تان نیز درمان خواهد شد.

به طور میانگین، 30 میلیون زن از ریزش مو رنج می برند. بر خلاف ریزش موی مردانه که در نواحی خاصی رخ می دهد، در زنان بیشتر نازک شدن تار های مو اتفاق می افتد. به همین دلیل، تشخیص و درمان آن بسیار دشوار است.

افزایش سن منجر به کاهش استروژن و پروژسترون می گردد که یکی از دلایل ریزش مو است. اما می توان الگوی ریزش موی زنانه و کاهش فولیکول را به طرق مختلف درمان کرد.

بازسازی عمقی و نرم کردن مو با بوتاکس، یک روش فوق العاده است. این درمان، موثر ترین روش جهت ترمیم فولیکول ها و صاف کردن مو از ریشه است.

بوتاکس مو نه تنها از ریزش مو پیشگیری می کند، بلکه کمک می کند مو های فعلی تان به طور خودکار خود را ترمیم کنند.

 

چه زمانی جهت انجام بوتاکس مو مناسب نیست؟

[toggle title=”دوران بارداری ” state=”open” ]

بارداری

درمان بوتاکس مو برای زنان باردار مناسب نیست. به طور کل بوتاکس و سایر مواد شیمیایی برای زنان باردار مضر می باشند. عموما توصیه پزشکان به زنان باردار این است که در دوران بارداری از قرار گیری در معرض مواد شیمیایی بر حذر باشند.

در برخی محصولات قید شده که برای مصرف دوران بارداری مناسب می باشد. لذا مطالعه دستور العمل مندرج در بروشور محصول بسیار لازم و ضروری است.

چنانچه ابهام تان 100% بر طرف نشده است، از استفاده آن خودداری کنید. مادامی که قوانین و دستور العمل ها را دنبال کنید، بوتاکس مو کاملا بی خطر خواهد بود.[/toggle]

[toggle title=”کودکان زیر 6 سال” state=”open” ]

کودکان زیر 6 سال

محصولات بوتاکس مو برای کودکان زیر 6 سال ابدا توصیه نمی شود.

چنانچه سن تان زیر 16 سال است، بهتر است با یک متخصص در خصوص انجام آن مشورت کنید؛ به خصوص اگر بار اول است که تصمیم این کار را دارید. بوتاکس مو را به مقدار مناسب استفاده کنید، اتوی مو را در دمای مناسب قرار دهید و حین استفاده از ابزار آلات داغ کننده مو از دستکش استفاده کنید.[/toggle]

[toggle title=”آلرژی” state=”open” ]

آلرژی

با وجودی که شرکت های سازنده محصولات بوتاکس مو مدعی هستند که موادشان کاملا طبیعی است، اما ممکن است برخی از محصولات حاوی مواد شیمیایی همچون فرمالدئید باشد.

سعی کنید همیشه برچسب محصول را مطالعه کنید و حتی الامکان از محصولات فاقد فرمالدئید (Formaldehyde-Free) استفاده کنید.

چنانچه مستعد حساسیت پوستی یا سایر آلرژی ها هستید از مصرف بوتاکس مو خودداری کنید. زیرا ترکیبات شیمیایی محصولات صاف کننده مو می توانند منجر به ایجاد علائم شبه آلرژی شوند. برای مثال، خشکی و خارش پوست، درماتیت یا اگزما.

بنا بر این حتما پیش از این کار با یک متخصص پوست مشورت کنید.[/toggle]

 

آیا بوتاکس مو بی خطر است؟

بوتاکس مو

اگر یک بوتاکس موی فاقد فرمالدئید تهیه کرده باشید، هیچ خطری شما را تهدید نمی کند. فرمالدئید، یک ماده شیمیایی است که در محصولات مراقبت از مو، مانند کراتین به کار می رود. این ماده به پیوند عوامل نرم کننده به مو کمک می کند و سبب نرم شدن مو در یک بازه زمانی می شود.

آلدئید ها بدون شک یکی از اجزای مهم محصولات مو به شمار می روند. اما هنگامی که فرمالدئید در معرض گرمای اتوی مو قرار می گیرد سبب تشکیل دود سمی و سوزش چشم می شود.

بنا به توصیه کارشناسان، محصولات زیبایی و مراقبت از مو نباید دارای بیش از 0.2% فرمالدئید باشند.

 

ادامه مطلب…

 

ترجمه و تحقیق: مینو زرفش

منابع:

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.botoxforhair.net” ]botox for hair[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”https://www.youtube.com/” ]youtube[/button]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments