بهترین مراکز لیزر موهای زائد

بهترین مراکز لیزر مو در تهران و سراسر ایران

لیزر موهای زائد

[box type=”success” align=”aligncenter” ]

سایت تخصصی تهران اسکین به معرفی بهترین مراکز و مطب های تخصصی لیزر موهای زائد در کل کشور می پردازد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مراکز معرفی شده لیزر موهای زائد بهترین مراکز لیزر مو در تهران و شهرستانها با سابقه چند ساله لیزر موهای زائد با چند دستگاه دایود و الکساندرایت و با رضایت بیش از 96 درصدی مراجعین می باشند.

[/box]

شما کاندید لیزر با دستگاه دایود هستید یا الکساندرایت یا ان دی یاگ؟ (کلیک کنید)

[divider]

[button color=”green” size=”medium” link=”https://www.tehranskin.com/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/” target=”blank” ]لیست قیمت های لیزر و شماره های تماس[/button]

 

چه می شد اگر می توانستید موهای زائد بدن خود را یک بار و برای همیشه از بین ببرید؟

با فرایند کامل لیزر درمانی که در کلینیک های تهران اسکین در سراسر ایران موجود است، می توانید پوستی نرم تر و روشن تر داشته باشید و موهای زائد بدن خود را برای همیشه به میزان 90 درصد کاهش دهید.

روش های لیزر درمانی انجام شده در کلینیک های ما برای انواع پوست ها با رنگ های مختلف مناسب و بی خطر است.

اگر از موهای زائد بدن خود خسته شده اید، زمان آن رسیده که با متخصصین ما در تهران اسکین مشورت کنید.

[divider]

چرا لیزر درمانی را توصیه می کنیم؟

مزیت های لیزر درمانی در مجموعه تهران اسکین عبارتند از:

  • کاهش موهای زیر پوستی
  • کاهش همیشگی تراکم موها به میزان قابل توجه
  • نرم و صاف شدن پوست
  • تحریک شدن کمتر پوست
  • بی نیاز شدن از روش های وقت گیر سنتی، مانند استفاده از وکس و تیغ و غیره
  • کاهش میزان رشد موها

خانم ها دلایل مختلفی برای انتخاب لیزر درمانی به عنوان یک روش مناسب دارند. در برخی از خانم ها سندروم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) یا قاعدگی عواملی هستند که تغییرات هورمونی باعث رشد بیش از حد موهای زائد می شوند و این مسئله باعث ناراحتی و کاهش اعتماد به نفس آنها می شود.

یکی دیگر از دلایل این است که لیزر باعث می شود موها به طور مستقیم و رو به بالا رشد کنند و در نتیجه راه حل بسیار خوبی برای کاهش موهای زیر پوستی محسوب می شود.

[divider]

بنابراین لیزر درمانی راه حل بسیار خوبی برای موارد زیر محسوب می شود:

  •  اما اگر مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک باشید، لیزر بهترین روش برای رهایی از موهای زائد است. بسیاری از خانم های مبتلا به این عارضه مجبور می شوند صورت خود را اصلاح کنند و حتی گاهی هر روز این کار را انجام می دهند. اصلاح هر روزه صورت با تیغ یا ژیلت باعث بروز جوش های پوستی دردناک می شود.
  • علاوه بر سندروم تخمدان پلی کیستیک، یائسگی نیز باعث افزایش میزان رشد موهای زائد می شود.
  • در صورتی که دارای موهای زیر پوستی باشید. همانطور که پیش از این هم ذکر شد لیزر باعث می شود مو به طور مستقیم رشد کند و در نتیجه میزان موهای زیر پوستی کاهش پیدا می کند.
  • خانمهای نژاد آسیایی بطور کلی موهای زائد بیشتری نسبت به نژاد اروپایی دارند و اغلب خانم ها در سن بالای 17 سال کاندید لیزر درمانی هستند.

فرایند لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

در فرایند از بین بردن موهای زائد از دستگاه هایی استفاده می شود که پرتوهای جذب رنگدانه های فولیکول مو می شوند. هر چه مو تیره تر باشد، انرژی بیشتری از لیزر جذب کرده و حذف آن بهتر انجام می شود.

متخصصین ما در کلینیک های تهران اسکین با مشاهده نوع و رنگ موهای زائد شما به شما می گویند که آیا موهای شما دارای رنگدانه کافی برای لیزر درمانی هست یا خیر.

علت محبوبیت لیزر برای از بین بردن موهای زائد چیست؟

لیزر قادر است بیش از 90 درصد موهای زائد را از بین ببرد که البته ماندگاری آن نیز بسیار طولانی و معمولا همیشگی است، این ویژگی ها باعث محبوبیت لیزر شده اند. این روش به هیچ عنوان قابل مقایسه با روش های دیگر، مانند الکترولیز یا IPL، نیست.

روش هایی مانند IPL و الکترولیز روش های وقت گیر و در عین حال پرهزینه محسوب می شوند.

لیزر موهای زائد شامل چه فرایندهایی است؟

همه ما دارای پوست های مختلفی هستیم، بنابراین درمانگر روش لیزر درمانی هر مراجع را متناسب با نوع پوست وی انتخاب می کند.

به این منظور ممکن است بر روی بخشی از بدن لیزر آزمایشی انجام شود تا موثرترین روش برای دریافت بهترین نتیجه انتخاب شود. طول موج های بلندتر لیزر مناسب پوست های تیره تر هستند که به عمق بیشتری نفوذ می کنند و باعث سوختگی نمی شوند.

[button color=”green” size=”medium” link=”https://www.tehranskin.com/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/” target=”blank” ]لیست قیمت های لیزر و شماره های تماس[/button]

لیزر را برای چه بخش هایی از بدن می توان استفاده کرد؟

لیزر برای هر قسمتی از بدن که دارای موی زائد است موثر و ایمن است؛ موهای زائد باید به اندازه کافی تیره باشند تا انرژی لیزر را جذب کنند.

رنگ موهای مناسب برای لیزر موهای زائد

  • فرایند لیزر درمانی بر روی موهای تیره تر با رنگدانه بیشتر بسیار موثر است، زیرا پرتوهای لیزر جذب رنگدانه های موجود در موها می شوند.
  • با مشاهده تصویر بالا متوجه خواهید شد که چه موهای بهترین نتیجه را از لیزر درمانی دریافت خواهند کرد.
  • با متخصصین تهران اسکین مشورت کنید و در مورد میزان اثر بخشی لیزر بر روی موهای خود اطلاعات کسب کنید.

پوست شما از هر تن رنگی که باشد می توانید از لیزر برای رفع موهای زائد خود استفاده کنید، تکنیسین لیزر درمانی لیزر را با نوع پوست شما هماهنگ خواهد کرد.

در جلسه مشاوره سوالاتی از شما پرسیده می شود در مورد سوابق پزشکی و داروهایی که مصرف می کنید، به علاوه متخصص ما می تواند نوع لیزر مناسب پوست شما را مشخص کند و به این ترتیب جلسات با ایمنی بیشتری انجام شده و همچنین نتیجه مطلوب حاصل خواهد شد.

اگر رنگ پوست شما در حالت طبیعی خود نیست، به عنوان مثال اخیرا پوست خود را به طور طبیعی یا با صندلی سولار برنزه کرده اید، حتما در این جلسه مشاوره به متخصصین ما اطلاع دهید. تغییر رنگ پوست به طور قابل ملاحظه ای بر روی روش لیزر درمانی انتخابی و همچنین بر روی نتیجه نهایی تاثیر می گذارد.

مطمئنا تا کنون در بین دوستان و آشنایان زیاد در مورد لیزر شنیده اید، اما آیا مطمئن هستید تمام آنچه شنیده اید درست است یا خیر. جدول زیر برخی از رایج ترین اشتباهات مربوط به لیزر را بیان می کند که نظر شما را نیز در مورد این روش تغییر خواهد داد:

نادرستدرست
لیزر درمانی دردناک است.لیزر درمانی بدون درد انجام می شود، گاهی برخی خانم ها آن را با عنوان برخورد باند پلاستیکی با پوست توصیف می کنند.
روش پر هزینه ای است.پولی که برای انجام لیزر درمانی صرف می کنید، در مقایسه با دیگر روش های سنتی، ارزش و داوم بیشتری دارد.
این روش مناسب پوست های تیره نیست.همه پوست ها، حتی پوست های تیره می توانند از لیزر درمانی استفاده کنند. آنچه مهم است رنگ موهای شماست که باید به اندازه کافی تیره باشد تا لیزر را جذب کند.
انتخاب کلینیک برای لیزر درمانی اصلا مهم نیست.متخصصین تهران اسکین در این زمینه آموزش دیده و دارای تجربه زیادی هستند و همیشه مناسب ترین و ایمن ترین روش را برای شما انتخاب می کنند.
لیزر درمانی روش امنی نیست.دستگاه های استفاده شده در کلینیک های تهران اسکین جدیدترین دستگاه های موجود در بازار جهانی هستند که علاوه بر ایمنی، راحتی مراجع نیز در این دستگاه ها مورد توجه قرار گرفته اند. دستگاه های لیزر دارای خنک کننده هستند و شما در هنگام انجام فرایند چیزی را حس نخواهید کرد.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://www.sknclinics.co.uk/treatments-and-pricing/laser-hair-removal” target=”blank” ]منبع[/button]

[divider]

تماس با بهترین مراکز لیزر موهای زائد در سراسر کشور (کلیک کنید)

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments