بهترین محصولات مراقبت از پوست

بهترین محصولات مراقبت از پوست

در این ایام، خانم ها و آقایان به دنبال راهی برای زیبا تر دیده شدن و جوانی هستند. برای رسیدن به خواسته ی خود باید از مسائلی اطلاع داشته باشید ، یکی از آن ها استفاده از کرم هایی متناسب با پوستتان است. در این مقاله سعی شده است تا لیست تعدادی از کرم های برتر دنیا را به شما بشناساند.

[toggle title=”EUCERIN لوسیون” state=”open” ]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

EUCERIN لوسیون

EUCERIN لوسیون
EUCERIN لوسیون

EUCERIN لوسیونی است که به دلیل داشتن سرامید ها و عوامل مرطوب کننده طبیعی بسیار اثر بخش است. با استفاده از این کرم می توان پوستی براق و بدون چربی داشت. سرامید ها سبب ایجاد دیواری محافظ برای پوست می شوند و عوامل مرطوب کننده ی پوست سبب آبرسانی پوست می شوند. این کرم ها دارای فاکتور ها و موادی سبک هستند و اصلا خاصیت چسبناکی ندارند.

[/toggle]

[toggle title=”Neutrogena Ultra Gentle Hydrating کرم های پاکسازی” state=”open” ]

Neutrogena Ultra Gentle Hydrating  کرم های پاکسازی

Neutrogena Ultra Gentle Hydrating کرم های پاکسازی
Neutrogena Ultra Gentle Hydrating کرم های پاکسازی

این کرم و محصول بهترین گزینه برای پاکسازی پوست پس از آرایش است. در واقع اصلا باعث خشکی پوست نمی شود. این محصول برای هر نوع پوستی مناسب است و حتی پوست های بسیار حساس نیز می توانند از این کرم بهره ببرند.

[/toggle]

[toggle title=”CeraVe کرم مرطوب کننده صورت” state=”open” ]

CeraVe کرم مرطوب کننده صورت

CeraVe کرم مرطوب کننده صورت
CeraVe کرم مرطوب کننده صورت

کرمی حاوی سرامید ها ست که جزئی از گران قیمت ترین محصولات آرایشی محسوب می شود. سرامید ها سبب می شوند تا رطوبت موجود در پوست زیاد شود، ولی به درجه ی چربی پوست افزوده نگردد.

[/toggle]

[toggle title=”پماد Aquaphor” state=”open” ]

پماد Aquaphor

پماد Aquaphor
پماد Aquaphor

پمادی ارزان قیمت، و چند منظوره است که هر شخصی قادر به مصرف آن می باشد. این پماد باید در هر خانه وجود داشته باشد، چرا که مصارف و مزایای آن بر هیچ کس پوشیده نیست. این پماد کرم جاذب اکسیژن است، به این معنا که در هنگام درمان پوست به اکسیژن اجازه می دهد تا سرعت و روند درمان را تا حد ممکن افزایش دهد. و در درون پوست نفوذ کند.

[/toggle]

[toggle title=”کرم ضد آفتاب La Roche-Posay Mineral SPF 50″ state=”open” ]

کرم ضد آفتاب  La Roche-Posay Mineral SPF 50

کرم ضد آفتاب La Roche-Posay Mineral SPF 50
کرم ضد آفتاب La Roche-Posay Mineral SPF 50

کرم ضد آفتاب  La Roche-Posay Mineral SPF 50 به طور حیرت انگیزی سبک و محافظ پوست در برابر آفتاب است. این کرم با فرمول فوق العاده ی خود اشعه های UVA و UVB را از سطح پوست دفع می کند. برای انواع پوستی حتی خشک ترین ها عالی است.

[/toggle]

[toggle title=”نوارهای بینی Bioré” state=”open” ]

نوارهای بینی Bioré

کرم ضد آفتاب فیزیکی EltaMD UV
کرم ضد آفتاب فیزیکی EltaMD UV

نوارهای بینی Bioré به راحتی منافذ مسدود بر روی پوست بینی را باز می کند و تمام آلودگی های موجود بر روی پوست را در این ناحیه نابود می سازد. از این نوارها می توان هر هفته استفاده نمود. در صورتیکه دارای پوستی حساس هستید، استفاده از این بسته را کمی محدود تر کنید و کاهش دهید. در واقع این محصول مانند یک باند چسب، سبوم را از منافذ پوست بیرون می کشد. اما به طور شگفت انگیزی نیز به پوست می چسبد. در این حالت موفق به جدا سازی لایه ی بالایی پوست می شود. این محصول با استفاده از اسید های آلفا و بتای هیدروکسی سبب بهبودی بافت و تن پوست می شود.

[/toggle]

[toggle title=”کرم ضد آفتاب فیزیکی EltaMD UV” state=”open” ]

کرم ضد آفتاب فیزیکی EltaMD UV

کرم ضد آفتاب فیزیکی EltaMD UV
کرم ضد آفتاب فیزیکی EltaMD UV

کرم ضد آفتاب فیزیکی EltaMD UV دارای SPF با طیف وسیع نوری ست، که حاوی  مواد معدنی فعال ست که بسیار برای پوست های حساس مفید است. این نوع از کرم های ضد آفتا ب بر سطح بیرونی پوست تابیده می شود و سبب دفع نور از سطح پوست می گردد و احتمال مسدود کردن منافذ پوست را کم می کند.  این نوع کرم های ضد آفتاب برای افرادی که به روزاسه یا سرخی پوست دچار هستند، بسیار کارایی دارد.

[/toggle]

[toggle title=”تیغ Schick Hydro Silk” state=”open” ]

تیغ Schick Hydro Silk

تیغ Schick Hydro Silk
تیغ Schick Hydro Silk

اکثر بیماران من نگران استفاده از تیغ هستند. برخی از افراد پس از استفاده از تیغ برای رفع موهای زائد خود، دچار قرمزی، تورم، خارش و برآمدگی های قرمز بر روی پوستشان می شوند. کلید اصلی برای داشتن پوستی سالم و زیبا پس از استفاده از تیغ، مرطوب نگه داشتن پوست است. تیغ Schick Hydro Silk بسیار عالی عمل می کنده، چرا که دارای سرم آبرسان است که از کره روغن و کره ی درخت روغن قلم استفاده می کند. این روغن دارای خواص ضد التهابی، نرم کننده و آبرسان برای سلول های پوستی است.

[/toggle]

[toggle title=”ویتامین A در کرم Differin” state=”open” ]

ویتامین A در کرم Differin

ویتامین A در کرم Differin
ویتامین A در کرم Differin

در گذشته این ویتامین تنها به صورت تجویزی به افراد داده می شد. اما اخیرا به صورت کرم ها و بسته هایی در بازار یافت می شود. این دارو نه تنها برای باز کردن منافذ پوست در درمان آکنه مفید است، بلکه محصولی با خاصیت ضد التهابی ، کاهش لکه های پوستی و حتی کاهش خطوط پوستی با تحریک پوست به تولید کلاژن است. کرم Differin با دارا بودن رتنوئید، یکی از بهترین گزینه ها برای بیمارانی ست که دارای پوستی حساس، روزاسه و یا آکنه هستند.

[/toggle]

[toggle title=”پا کننده چشم Garnier SkinActive Micellar Cleansing” state=”open” ]

پا کننده چشم Garnier SkinActive Micellar Cleansing

پا کننده چشم Garnier SkinActive Micellar Cleansing
پا کننده چشم Garnier SkinActive Micellar Cleansing

دو تا از اشتباهاتی که این روزها افراد با پوست خود می کنند، شامل؛ نشستن پوست خود قبل از خواب و خشن رفتار کردن با پوست دور چشم در هنگام پاک کردن آرایش این قسمت است. پاک کننده ی Garnier SkinActive Micellar Cleansing یکی از بهترین ها در این امر است، تمام آرایش را به تدریج و بدون شستن چشم ها به طور آهسته از روی چشم پاک می کند. حتی با این ماده می توان، محصولات ضد آب را نیز از روی پوست پاک نمود. در این روش شما به هیچ عنوان پوست اطراف چشمتان را نمی مالید و یا فشار نمی دهید. چرا که مالش اطراف چشم به طور مداوم ، سبب می شود تا پوست اطراف چشم که بسیار لطیف است ، به مرور زمان دچار چین و چروک شود.

[/toggle]

[toggle title=”L’Oréal Paris RevitaLift Bright Reveal Peel Pads” state=”open” ]

L’Oréal Paris RevitaLift Bright Reveal Peel Pads

L'Oréal Paris RevitaLift Bright Reveal Peel Pads
L’Oréal Paris RevitaLift Bright Reveal Peel Pads

من به تمام خانم ها و آقایانی که به مطب من می آیند، توصیه می کنم که پوست خود را با لایه بردار های حاوی اسید های میوه ملایم، لایه برداری کنند و از شر تجمع سلول های مرده و نقاط تیره و روشن برسطح پوست خود خلاص شوند. این پد های لایه بردار حاوی گلیکولیک اسید هستند که به حفظ طراوت و زیبایی پوست افراد کمک می کنند. تا جای ممکن از این لایه بردار ها کمتر استفاده کنید و حداکثر دوبار در هفته، آن ها را به کار ببرید. استفاده بیش از حد از این محصولات سبب تحریک و خارش پوست می شود.

[/toggle]

[toggle title=”Enlite پد رفع پف چشم” state=”open” ]

Enlite پد رفع پف چشم

Enlite پد رفع پف چشم
Enlite پد رفع پف چشم

بیدار شدن با چشم های پف کرده یکی از معضلات هر شخصی می تواند باشد. Enlite پد رفع پف چشم، یکی از بهترین ها برای درمان و رفع این مشکل است. قبل از استفاده از این محصول، باید حتما آن را در یخچال قرار دهید. اگر این محصول را با عصاره ی خیار مصرف کنید، به راحتی می توانید؛ تورم و قرمزی سطح پوست خود را بر طرف نمایید. استفاده از کافئین به چسبندگی و استحکام پوست کمک می کند و جریان خون را در زیر چشم بیشتر می سازد. این پد ها را در حدود 15 تا 20 دقیقه در هنگام مسواک زدن و درست کردن موهایتان در زیر چشم خود قرار دهید.

[/toggle]

[toggle title=”Cortizone-10″ state=”open” ]

Cortizone-10

Cortizone-10
Cortizone-10

این ماده یکی از دارو هایی ست که همیشه به دنبال استفاده از آن هستیم، به خصوص برای افراد با پوست های حساس. این محصول برای افرادی که دارای پوستی خشک، پوسته پوسته و دارای خارش در اطراف چشم هستند، استفاده می شود. همچنین برای نرمی و طراوت لب ها مفید است. در صورتی که به خشکی پوست و یا اگزمای موقتی دچار هستید، این محصول بسیار عالی عمل می کند. شما همچنین می تونید این ماده را بر روی پوست ، پس از تخلیه ی جوش ها استفاده نمایید. که سبب خلاصی از شر جوش ها برای همیشه می شود.

[/toggle]

یکی دیگر از روش هایی که می توان از آن برای محافظت از پوستتان استفاده کنید، لیزر موهای زائد است. چرا که با یک بار انجام این روش تفاوت شگرفی را در پوست خود احساس می کنید. برای مثال پوستتان نرم تر شده و دیگر خبری از جوش ها و قرمزی ها بر روی سطح پوستتان نیست.

برای اطلاعات بیشتر با مراکز مجموعهی تخصصی پوست و لیزر موهای زائد تهران اسکین تماس بگیرید. روی لینک زیر کلیک کنید.

نشانی و تماس با بهترین مراکز تخصصی لیزر موهای زائد و زیبایی در کشور

[su_note note_color=”#f69bb4″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

منابع

http://www.thefashionspot.com

http://www.livestrong.com/

[/su_note]

محقق : میترا کرمانیان

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments