بهترین تیغ و ژیلت

بهترین تیغ ها و ژیلت ها

بهترین تیغ ها و ژیلت ها

best-cartridge-razor-by-gillette
best-cartridge-razor-by-gillette

همانطور که می دانید در زمینه ی زیبایی بهداشت حرف اول را می زند.

بهداشت در تمام زمینه ها:

  • بهداشت در زمینه ی طریقه ی تولید مواد مورد استفاده در زیبایی
  • بهداشت در زمینه ی طریقه ی تولید مواد مورد استفاده در زیبایی

اگر وسیله ای که از آن در حذف موهای زائد استفاده می کنید مانند تیغ، در خط تولید آن بهداشت رعایت نشده باشد، استفاده از آن تیغ تا حد زیادی ممکن است برای فرد و افراد تولید کننده ی آن بسیار خطرناک باشد. زیرا سبب انتقال بیماری ها و حتی ایجاد قارچ ها وبیماری های پوستی می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بهترین تیغ و ژیلت
بهترین تیغ و ژیلت

هنگامیکه شما قصد استفاده از برندی مطرح را دارید باید حتما از برند های کاملا شناخته شده و بهداشتی استفاده نمایید و سراغ برندهایی که نامی در بین معتبرترین ها ندارند، اجتناب کنید.

همیشه به جنس تیغ مورد استفاده ی خود دقت نمایید. جنس تیغ مشخص کننده ی میزان تیزی و ایجاد شفافیت پوست شما خواهد بود. همچنین جنس تیغ باید برای پوست کاملا بی ضرر باشد. حتی طریقه ی تیز شدن یک تیغ می تواند در موارد یاد یاد شده موثر واقع شود. برخی موارد جانبی دیگر که ممکن است تیزی تیغ و بهداشت آن را تحت تاثیر خود قرار دهد شامل؛

  • نحوه ی بسته بندی
  • طریقه ی نگهداری در انبار ها
  • حمل و نقل
  • طریقه ی نگهداری در سوپر مارکت ها
Gillette-Fusion-Razor-
Gillette-Fusion-Razor-

تمام این موارد به دلیل این که تیغ با پوست شما در ارتباط مستقیم است بر شمرده شد. حتی می توان اینگونه گفت که در صورت بریده شدن یا زخم بودن پوستتان از قبل ، تیغ به طور مستقیم با خون شما در تماس است. در نتیجه انتقال بیماری ها و میکروب ها یا قارچ ها از طریق تیغ به بدن بسیار آسان است.

تیغ ها به دو دسته تقسیم می شوند؛

  • تیغ های تکی و قدیمی
  • ژیلت های جدید چند تیغ

[toggle title=”2″ state=”open” ]

بهترین تیغ و ژیلت
بهترین تیغ و ژیلت

تیغ های تک

تیغ های تک و قدیمی به دلیل داشتن 1 لبه ی تیغ، آن هم بسیار ضخیم، قادر به اصلاح به طور کامل و عالی نبودند. و اغلب پوست را دچار قرمزی و التهاب می کردند. مهمتر از آن تیغ های تک قدیمی نسبت به ژیلت های جدید امروزی، لبه ی کلفت تری دارند و همین لبه باعث زیر پوستی شدن اکثر موی صورت می شود.

[/toggle]

[toggle title=”1″ state=”open” ]

ژیلت ونوس
ژیلت ونوس

ژیلت ها ی چند تیغ

ژیلت های چند تیغ از فناوری جدید تری برخورد دار هستند. اول این که از آلیار استیل در ساختار آن ها استفاده شده است. دوم اینکه ضخامت تیغ های استفاده شده در ژیلت بسیار کم تر از تیغ های تک قدیمی است، در نتیجه ی احتمال ایجاد موهای زیر پوستی را تا حد زیادی کاهش می دهد. این نازکی و ضخامت کم همچنین موجب می شود تا اصلاحی یکنواخت داشته باشید. مورد سوم اینکه ، ژیلت ها ، در عوض یک تیغ، دارای چندین تیغ هستند. و این تعداد تیغ ها باعث می شود که دیگر مویی بر روی صورت باقی نماند. همچنین دیگر نیازی به تراشیدن مجدد صورت نیست و از التهاب و قرمزی پوست نیز تا حد زیادی جلوگیری می شود. با پیشرفت تکنولوژی راحتی و آسایش و گاهی سلامت بیشتری برای انسان ها فراهم می گردد.

[/toggle]

تیغ تا شو
تیغ تا شو

مواردی که در اصلاح صورت بسیار اهمیت دارد؛

  1. زمان
  2. پاکسازی
  3. دما

[toggle title=”1″ state=”open” ]

زمان

در هنگام اصلاح صورتتان به هیچ عنوان عجله نکنید. صورتتان را کاملا بشوئید و از پاک کننده ها و نرم کننده ها تا حد زیادی استفاده نمایید. زیرا این نرم کننده ها و پاک کننده سبب نرمی مو می شوند و باعث راحت تراشیده شدن موها می شوند.

موضوع مهتر آن است که چه مدت و چقدر نرم کننده و پاک کننده را بر روی پوست بگذاریم؟! در پاسخ به این سوال اینگونه می توان گفت که تقریبا 1 دقیقا کافی ست. و سپس کرم یا ژل شیو را باید 3 الا 4 دقیقه روی پوست خود قرار دهید.

[/toggle]

[toggle title=”2″ state=”open” ]

پاکسازی

مقداری ژل مخصوص اصلاح را برداشته و روی ریش خود کاملا ماساژ دهید تا موها را از پوست جدا کرده و آن ها را بلند کند، و همچنین لایه ای بلند و نازک بین پوست و تیغ نیز باشد. همیشه سعی کنید که از ژل های شفاف استفاده نمایید تا تارهای مو به راحتی دیده شوند و اصلاح دقیق تری داشته باشید. و همیشه از یک ژیلت با کیفیت نیز استفاده نمایید.

[/toggle]

[toggle title=”3″ state=”open” ]

دما

بهترین شرایط برای یک اصلاح خوب این است که پوست داغ و مرطوب باشد و بعد از اصلاح با آب سرد پوست باید فورا سرد شود تا از التهاب و قرمزی پوست جلوگیری شود.

[/toggle]

[box type=”note” ]

نکته:

  1. شاید تراشیدن موها در خلاف جهت رویش موها اصلاحی تمیز تر به شما بدهد، اما این عمل سبب می شود تا تیغ کند شود، و موها نیز زیر پوستی رشد کنند. پس اگر صورتی با موهای ضخیم دارید حتما موقع اصلاح تیغ را در جهت رشد موها بکشید نه مخالف رشد موها .

[/box]

اگر واقعا از داشتن ریش و موهای زائد بدنتان خسته شده اید، نگران نباشید و با ما همراه باشید. چرا باید هر روز صبح وقت مان را برای تراشیدن موهای زائد هدر بدهیم؟ و تا پایان عمر هزینه کنیم؟ چرا برای یک بار برای همیشه از شر موها زائد صورتمان خلاص نشویم؟

پاسخ سوال شما در دستان ماست. شما تنها با صرف چند جلسه ی درمانی لیزر موهای زائد می توانید تنها در چند دقیقه از شر تمام موهای زائد صورتتان برای همیشه خلاص شوید.

برای اطلاعات بیشتر با متخصصین ما در مجموعه تخصصی تهران اسکین تماس حاصل فرمائید. [su_label type=”important”]اینجا کلیک کنید.[/su_label]

[su_note note_color=”#f69bb4″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

منابع

www.telegraph.co.uk

www.totalbeauty.com

www.apetogentleman.com

[/su_note]

محقق: میترا کرمانیان

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments