با ليزر پوست خود را شاداب و جوان تر كنيد

Related image

اگرسن وسال، جوشها و آفتاب هر كدام به نحوي روي صورت شما تاثير بدي داشته و همگي دست به دست هم داده اند تا زيبايي چهره شما از بين ببرند،نگران نباشيد ليزر به شما كمك ميكند پوستي سالم و جوان تر را تجربه كنيد.

ليزر به طور دقيق پوست را لايه برداري ميكند.در طول درمان سلول هاي جديد پوست شكل گرفته كه موجب جواني و شادابي پوست ميشود. اين روش ميتواند با جراحي زيبايي پلاستيك نيز همراه شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

Related image

اگر ميخواهيد بدانيد براي انجام اين كار كانديد خوبي هستيد، لازم است با پزشك متخصص جراحي پلاستيك و يا متخصص پوست مشورت كنيد.

اگرمستعد تاول يا تبخال در اطراف دهان خود هستيد به پزشك مورد نظر  حتما اطلاع دهيد.

Related image

اگر ميخواهيد تصميم خود را در خصوص استفاده از ليزر عملي كنيد، بهتراست بدانيد دارو يا مكمل هايي مانند:آسپيرين، ايبو پروفين يا ويتامين اي را از 10 روز قبل درمان نبايد استفاده نكنيد.اين دارو ومكمل ها موجب لخته شدن خون ميشود.

اگر شما از دخانيات استفاده ميكنيد بهتر است از 2 هفته قبل درمان آن را ترك كنيد.استعمال دخانيات طول درمان را طولاني خواهد كرد.

امكان دارد پزشك جهت جلوگيري از عفونت ها آنتي بيوتيك و اگر مستعد تبخال يا تاول هستيد داروي ضد ويروس برايتان تجويز كند.

 انتظارات در طول درمان و بعد آن

لايه برداري  پوست با ليزر توسط پزشك جراح پلاستيك يا متخصص پوست انجام ميگيرد.در اين روش شما به صورت سرپايي درمان ميشويد و حتي يك شب هم دربيمارستان نخواهيد ماند.

امكان دارد پزشك از بين بردن چين وچروك هاي اطراف چشم،دهان يا پيشاني را به طور جداگانه انجام دهد ويا روش كلي را انتخاب نمايد.

پزشك براي درمان منطقه كوچك از صورت شما از بي حسي موضعي استفاده خواهد كرد كه براي شما نقش مسكن را هم دارد.اگر قرار باشد تمام صورت تحت درمان قرار گيرد بيهوشي عمومي را انتخاب ميكند.

زمان انجام اين كار براي ناحيه اي از صورت 30 الي 45 دقيقه و براي كل صورت 2 ساعت خواهد بود.

با اتمام درمان، پزشك ناحيه مورد نظر را باند پيچي خواهد كرد. لازم است 24ساعت بعد منطقه درمان شده را تمييز كنيد.هر روز 4 الي 5 مرتبه اين كار را انجام دهيد.براي جلوگيري از ايجاد زخم از پماد مخصوصي كه توسط پزشك تجويز شده استفاده كنيد.

نگران نباشيد، متورم شدن اطراف چشم طبيعي مي باشد.امكان دارد پزشك جهت بهبود آن استروئيد را تجويز كند.همچنين ميتوانيد به هنگام خواب از دو بالشت استفاده كنيد كه دركاهش تورم بسيار موثر است.

امكان دارد بعد 12 ساعت شما احساس سوزش يا خارش داشته باشيدو5 روز بعد لايه برداري پوست شما خشك شود.نگران نباشيد بعد مدت كوتاهي اين مشكلات برطرف ميشود.

احتمال دارد بعد درمان شما متوجه شويد پوستتان تغير رنگ داده است.در اين شرايط شما بايد از كرم ضد آفتاب با(SPF)30 يا بالاتر از آن استفاده كنيد.

كمتر در معرض نور افتاب قرار بگيريد.سعي كنيد از ساعت 10صبح تا 2 بعد ظهر از خانه خارج نشويد.

 

Related image

منبع: http://www.webmd.com/beauty/laser-skin/laser-skin-resurfacing

[divider]

گردآورنده: سعیده نادری

گروه پزشکان تهران اسکین 

 

چرا مرکز لیزر موهایم را از اینجا  انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در این مرکز  از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments