افزایش سایز سینه: 5 راهکار موثر!

افزایش سایز سینه: 5 راهکار موثر!

5 روش مهم !!! خانم ها توجه کنند!!!

در این مقاله سعی داریم راهکارهای ساده اما موثر در افزایش سایز سینه را با هم مرور کنیم!

خانم ها دیگر از داشتن قفسه ی سینه ی صاف خجالت نکشید. با دیدن بازیگران هالیوود و سوپر استارها با خودتان در فکر داشتن ظاهری زیبا مانند آنها فرو می روید؟ خوب….به هر حال سینه هایی بزرگ تر ظاهری زیبا تر می دهد.( البته تنها در این مورد بزرگتر بهتر است).

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

استفاده از روش هایی مانند پیوند و تزریق چربی یا پیوند سیلیکون برای افزایش سایز سینه جزیی از روش های زیبایی محسوب می گردد. که البته با مشکلاتی مانند دوره ی نقاهت و عمل جراحی و امثال آن همراه هستند. سوال اینجاست که آیا شما آمادگی روبرو شدن با تیغ جراحی را دارید؟ اگر پاسختان به این سوال منفی است پس در این مقاله با ما همراه باشید!!!

سینه های خود را ورزیده کنید و ماهیچه های آن را حجیم کنید
سینه های خود را ورزیده کنید و ماهیچه های آن را حجیم کنید

روش های زیادی برای بزرگ کردن سینه بدون عمل جراحی وجود دارند، مانند:

  1. سینه های خود را ورزیده کرده و ماهیچه های آن را حجیم کنید:

    روشی بسیار ساده، ارزان و مناسب برای انجام دادن در خانه است. ژن های شما اندازه ی سینه ها و ماهیچه های بدنتان را می سازند و تعیین می کنند.

    البته نرمش هایی برای رسیدن به سایزی مناسب وجود دارند: 

  2. در مقابل دیوار باستید و کف دست هایتان را به دیوار بزنید و سپس به سمت جلو و عقب بروید طوری که وزنتن بر روی دست هایتان باشد این کار را در 3 ست 15 یا 10 تایی انجام دهید.

    دست های خود را در راستای شانه باز کنید و در این حالت از دو وزنه سبک نیز استفاده کنید، سپس بازو ها را در جهت عقربه ها ی ساعت بچرخانید، بعد از 15 بار گرداندن دوباره این کار را در خلاف جهت عقربه ها تکرار کنید( البته توجه داشته باشید سرعت داشتن در این کار سبب چربی سوزی می شود).

    پرس سینه بزنید- درهر دست خود یک وزنه بگیرید و سپس به حالت دراز کشیده روی زمین، شروع به دنبل زدن با آرنج های خمیده کنید که باید با بالا آوردن دست هایتان بازو ها کاملا صاف شوند. دراز و نشت بروید.( لطفا توجه داشته باشید سرعت انجام این تمرینات را پایین بیاورید تا اثربخش باشند)

  3. از تکنیک های ماساژ برای بزرگ کردن سینه بهره ببرید:

    این کار سبب افزایش جریان خون در زیر پوست می شود. این روش تنها در بزرگ کردن سینه ها موثر نیست بلکه تاثیر زیادی در سلامت سینه های شما دارد.

  4. از غذاهایی که سبب ایجاد چربی در ناحیه ی سینه می شوند استفاده کنید:

    میوه ها، سبزیجات و غلات غنی شده، مواد غذایی غنی از استروژن و چربی های سالم مانند سیب زمینی و بادام هندی… مصرف کنید.

    مواد غذایی برای افزایش سایز سینه
    مواد غذایی برای افزایش سایز سینه
  5. از دارو های گیاهی استفاده کنید:

    این دارو ها هرمون های خاصی را در بدن شما متعادل می سازد. برای مثال می توان از دامیانا، ریشه ی دونگ کوائی، جینسینگ، ژینکوبیلوبا، بلسد تیسل استفاده نمود.
  6. عمل های جراحی:

    این روش ها شما را سریعتر به خواسته تان می رسانند این روش ها شما را سریعتر به خواسته تان می رسانند، که در اینجا به دو نمونه از آن ها می پردازیم:

  • تزریق چربی به سینه- در این روش چربی های ناراحت کننده مانند چربی های شکم و ران ها طی عمل لیپوساکشن از بدن خارج می شوند و به سایر مناطق بدن مانند سینه و باسن تزریق می شوند.
  • پیوند/ تزریق سیلیکون یا سالین- در این روش منطقه ی مورد نظر با ژل پلاستیکی سیلیکون پر می شود و فرم و سایز دلخواه را برای فرد بوجود می آورد.

اگه به دنبال سینه هایی بزرگ و برجسته هستید، عمل های جراحی بهترین گزینه برای شما هستند، در غیر این صورت روش های بالا را عملی کنید.

دوست عزیز شما چه روشی پیشنهاد میکنید؟

لینک منبع

محقق و مترجم: میلاد اسد بیگی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments