اطلاعاتی در رابطه با لیزر موهای زائد

اطلاعاتی در رابطه با لیزر موهای زائد
اطلاعاتی در رابطه با لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی از متداول ترین فرایندهای آرایشی است که اخیرا مورد استفاده قرار می گیرد و پس از تزریق هایی که برای از بین بردن چین چروک ها انجام می شود، مقام دوم را در بین محبوب ترین فرایندهای آرایشی دارد. لیزر موهای زائد با بهره گیری از پرتوهای کاملا متمرکز نور کار خود را انجام می دهد. این پرتوهای نور به فولیکول های مو نفوذ کرده توسط رنگدانه ها در فولیکول ها جذب می شوند و موی داخل آن فولیکول را از بین می برند. لیزرها و منابع نوری مختلفی در حال توسعه هستند که برای رفع موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرند.

در ابتدا گفته می شد که فرایند لیزر درمانی برای افراد دارای پوست روشن و موی تیره انجام می شود، تکنولوژی های جدیدتر این فرایند را برای افراد با پوست تیره یا رنگی نیز ممکن ساخته است. دستگاه های مختلف لیزر برای رفع موهای زائد استفاده می شوند که متداول ترین آن ها عبارتند از لیزر الکساندریت، دایود، ان دیاگ و منابع نوری شدید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چرا لیزر برای رفع موهای زائد گزینه خوبی محسوب می شود؟

لیزر می تواند موهای زائد را بدون درد از بین ببرد و بر خلاف روش های دیگر که رشد موها را تحریک می کنند، میزان موهای زائد را به طور چشم گیری کاهش می دهد. اکثر افراد طی یک مدت مشخص به چند جلسه لیزر درمانی احتیاج دارند. اکثر دستگاه های لیزر درمانی مورد استفاده توسط FDA (سازمان غذا و دارو) تایید شده اند و لیزر روشی برای کاهش دائم موهای زائد محسوب می شود.

در برخی افراد حذف موهای زائد مدت بیشتری طول خواهد کشید و این افراد سال ها هیچ موی زائدی روی بدن خود نخواهند داشت. برخی دیگر ممکن است لازم شود درمان را هر چند سال یک بار تکرار کنند تا موهای زائد خود را به طور کامل کاهش دهند. پیش بینی اینکه هر کس چند جلسه لیزر درمانی نیاز دارد و حذف موها تا چه مدت طول خواهد کشید، کار آسانی نیست و نمی توان قبل از شروع فرایند درمان آن را بیان کرد.

همانطور که قبل از این هم ذکر شد لیزر مواهی زائد برای افرادی که دارای موهای تیره و پوست روشن هستند، بهترین نتیجه را در برخواهد داشت، با این حال تکنولوژی های جدید و دستگاه های جدید ساخته شده این مشکل را برطرف کرده و این فرایند را برای افراد تیره پوست نیز موثر و بی خطر ساخته اند.

خطرات احتمالی استفاده از لیزر موهای زائد

مانند هر روش درمانی دیگر، استفاده از لیزر نیز با خطراتی همراه است. این خطرات به دست متخصصان پوست به حداقل می رسند، اما برخی از آنها عبارتند از:

  • درد
  • تاول
  • سوختگی
  • بروز مشکل در رنگدانه ها
  • جای زخم

چگونگی اماده شدن برای لیزر درمانی

قبل از انجام فرایند متخصص پوست سوابق پزشکی فرد را بررسی کرده معاینه کامل انجام خواهد داد. در این زمان پزشک و بیمار در مورد انتظارات خود، خطرات احتمالی و نتایج لیزر درمانی صحبت می کنند. به علاوه بیمار نیز باید به نکات زیر توجه داشته باشد.

  • به مدت دو هفته قبل از لیزر درمانی از آفتاب گرفتن، استفاده از تخت های سوالار، اپیلاسیون، لایه برداری شیمیایی و یا تزریق کلاژن خودداری کند.
  • قبل و بعد از انجام لیزر درمانی از مصرف عطر، ضد عرق یا هر ماده محرک دیگری در محل مورد نظر اجتناب کند.
  • از مصرف آسپیرین، داروهای ضد اتهاب و مکمل های گیاهی به دلیل افزایش خطر خونریزی اجتناب کند.

لینک منبع

نگارنده :سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments