سفارش آگهی و همکاری با پزشکان پوست و زیبایی در کل کشور

لیزر موهای زائد در سنندج
[checklist][/checklist]

زیبان اولین و تنها مجموعه کاملا تخصصی تبلیغات. و همکاری با مراکز پوست و زیبایی در کل کشور است
[divider]
اگر پزشک متخصص پوست هستید یا هر تخصص و مدرکی دارید که کارهای زیبایی انجام می دهید و قصد جذب سرمایه گذاری برای مطب تان یا تجهیز مطب و یا افزایش رونق مطب تان هستید یا فروشنده لوازم مرتبط با زیبایی هستید،این مطلب را دنبال کنید.
همکاری با مجموعه تخصصی زیبان بهترین انتخاب تبلیغاتی و بازاریابی برای متخصصین پوست و مو و جراحان پلاستیک و کلیه فعالین عرصه زیبایی در کشور است:
زیبان مجموعه ای از سایتهای به هم متصل است که با هدف رونق دادن به فعالیت کلیه پزشکان و فعالان عرصه زیبایی و پوست فعالیت می کند. با استفاده از زیبان شما به شبکه ای بزرگ از متخصصین پوست و شرکت های فروشنده لوازم پزشکی و… متصل میشوید و در نهایت مطب تان رونق بیشتری می گیرد,دستگاههایتان را ارزان تر تهیه می کنید و میتوانید خدمات بسیار بیشتری به هموطنان عزیز ارائه دهید.
[divider]
چه تفاوت هایی بین تبلیغات و همکاری با زیبان و سایر روش های مشابه وجود دارد؟
م
1- تفاوت در روش تبلیغات
در اغلب سایتهای تبلیغاتی روش کار به این صورت است که برای شما یک بنر تبلیغاتی برای مدتی محدود در نظر میگیرند و تبلیغ شما در بنر مورد نظر برای مدتی نمایش داده میشود.این نوع تبلیغات به نظر ما تقریبا هیچ تاثیری ندارد چرا که معمولا خواننده ها به بنرها توجه چندانی نمیکنند (به دلیل اینکه در اینگونه سایتها معمولا دهها و شاید صدها بنر تبلیغاتی مشابه وجود دارد و معمولا فضای سایت بسیار شلوغ است و برای مخاطب آزاردهنده می باشد) و ضمنا تا فردی دنبال چیزی نباشد معمولا به آن موضوع هم علاقه ای نشان نمی دهد.
روش تبلیغاتی در زیبان اینگونه ست که در مجموعه سایت های ما دهها هزار مطلب علمی و مقالات متعددی در مورد انواع روش های زیبایی و صفحات متعدد سوال و جواب در مورد این روش ها وجود دارد و تبلیغات شما دقیقا در داخل اینگونه مطالب نمایش داده میشوند یعنی دقیقا برای افرادی نمایش داده میشود که به دنبال همان موضوع خاص می گردند. مثلا اگر شما برای تزریق بوتاکس تبلیغ کرده باشید،هرجایی از هرکدام از سایت ها که مطلبی در مورد بوتاکس باشد تبلیغات شما نیز نمایش داده میشود و خواننده میتواند با یک کلیک وارد صفحه مربوط به معرفی مرکز شما شود.
در واقع این نوع تبلیغات هوشمند، خدمات شما را به کسانی معرفی می کند که دقیقا دنبال همین نوع خدمات هستند.تصویر یک نمونه از تبلیغات به عنوان مثال در ادامه ضمیمه شده است. همچنین بجز این روش برای هر تبلیغ صفحات متعدد زیادی تولید میشود که هرکدام بصورت اختصاصی به تبلیغ مورد نظر شما می پردازند(مثلا:معرفی خدمات تزریق بوتاکس در مطب دکتر پوریا…)
[divider]

2- تفاوت در سایت های نمایش دهنده 

وقتی ما تبلیغ شما را در چندین سایت مرتبط در مجموعه زیبان قرار می دهیم احتمال بازدید افراد بسیار بیشتری به مجموعه شما فراهم میشود,دلیلش ساده ست مثلا فرض کنید که یک نفر جمله *تزریق بوتاکس در تهران* را در اینترنت جستجو کند: از نتایج صفحه اول گوگل ممکن است نیمی مربوط به سایت های مجموعه زیبان باشد و در واقع به دلیل این نوع سیستم خاص تبلیغاتی احتمال دیده شدن تبلیغات شما حتی از تبلیغات در سایت های خبری مانند سایت های روزنامه های رسمی کشور نیز بیشتر خواهد بود.چون همه سایت های وابسته به زیبان از لحاظ موتورهای جستجو بهینه سازی شده اند و در نتایج اول گوگل در موضوعات مورد تمرکز نمایش داده میشوند.
 [divider]

3- تفاوت در کیفیت مراکز معرفی شده

این قسمت شاید مهمترین تفاوت همکاری با مجموعه زیبان باشد! ما هر جایی را معرفی نمی کنیم!

ما پس از دریافت درخواست تبلیغات یا همکاری،ابتدا مرکز مورد نظر را از لحاظ کلیه استانداردهای بهداشتی و درمانی بررسی می کنیم و سپس در صورت تایید تبلیغات و همکاری را می پذیریم، در واقع با این روش اعتمادی ماندگار و دوطرفه بین کلیه مخاطبین و پزشکان (مراکزی که تبلیغ کرده اند) ایجاد می شود.

[divider]

3- تفاوت در قیمت و کیفیت دستگاههایی که قرار است در آینده خریداری نمایید


تیم زیبان با متخصصین پوست و مو و همکاران پزشک زیادی در سراسر کشور و همچنین با اغلب مراکز فروش تجهیزات پزشکی در کل کشور قراردادهای همکاری دارد و برای خرید دستگاههای جدید برای مطب شما بسته به پیشنهاد شما ما میتوانیم در کلیه مراحل از انتخاب بهترین دستگاه و سرمایه گذاری در خرید دستگاه گرفته تا چانه زنی قیمت دستگاه برای شما و در کنار شما باشیم (قابل به ذکر است که اغلب دستگاههای پوست و مو به دلیل قراردادهای مشترک ما با شرکت های تجهیزات پزشکی، با قیمت های پایین تری به پزشکان همکار مجموعه ما فروخته می شود)

[divider]

 تبلیغات شما در چه سایت های نمایش داده میشوند:

1- سایت Zibaan.ir
که به سرعت در حال تبدیل به سایت مرجع زیبایی کل کشور است (روی این سایت در حال حاضر 8 نفر کار تمام وقت انجام میدهند)
2- سایت Tehranskin.com
(بزرگترین سایت اطلاعات لیزر موهای زائد و یکی از سایت های ارائه دهنده اطلاعات پوست و زیبایی با بازدید روزانه 15-20 هزار بار و ارائه روزانه دهها مطلب در حیطه زیبایی)
4- سایت Sabzosalem.com
(سایت اصلی مرجع سلامت و پزشکی کشور که در نوع خود در میان سایت های ایرانی بی نظیر است و امکاناتی مثل ویزیت مجازی و داروشناسی را اولین بار در میان سایت های فارسی زبان ارائه داده است.برای پشتیبانی و تهیه مطالب این سایت در حال حاضر 13 نفر تمام وقت فعالیت میکنند و هر روز دهها سوال مردمی در این سایت پاسخ داده می شوند)
3- سایت Gyrusclinic.com
(برترین سایت اطلاعات دارویی, مغزواعصاب و روان در کشور با بازدید روزانه بیش از 30 هزار بار,روی این سایت روزانه بیش از 100-150 سوال مردمی پاسخ داده میشود و بین 10 تا 12 نفر در اغلب موارد روی این سایت فعالیت میکنند)
4- سایت های فرعی دیگری نیز برای تبلیغات وجود دارند مانند: persianphysio.com (سایت تخصصی فیزیوتراپی و پزشکی)،kharidone.com (سایت تخصصی فروش آنلاین محصولات الکترونیکی و بهداشتی و سلامت)، foodvare.com (سایت تخصصی آموزشی آشپزی) و… که این مجموعه سایت های فرعی نیز هر روز در حال وسعت یافتن است.
6- صفحات اینستاگرام و سایر تبلیغات شبکه های مجازی مرتبط با سایت ها (شبکه های مجازی و پیج های اینستاگرام بسیار زیادی در رابطه با تبلیغات مجموعه فعال هستند که برای جلوگیری از طولانی شدن مطلب از ذکر تک تک آنها در اینجا خودداری می کنیم)
 [divider]

تعرفه تبلیغات:

تعرفه تبلیغات و روش همکاری بنابه درخواست شما و شهر محل طبابت شما و… متغیر است. لطفا برای دریافت جزییات، ایمیل بزنید یا تماس بگیرید.

[divider]

خدماتی که میتوانید در مجموعه زیبان معرفی کنید:
1- تزریق بوتاکس و ژل
2- جراحی های زیبایی سینه و باسن (ماموپلاستی و…)
3- جراحی های لاغری و دستگاههای لاغری (پروسیجرهای تهاجمی و غیرتهاجمی برای لاغری)
4- رینوپلاستی (جراحی زیبایی بینی)
5- جراحی های زیبایی صورت مانند بلفاروپلاستی و جراحی گونه ها و…
7- لیزر کیو سوئیچ و سایر لیزرهای زیبایی مانند لیزرهای رگ های واریسی و روش هایی مانند درمان با co2 و میکرودرم
8- لیزر جوان سازی واژن و جراحی های واژینوپلاستی و…
9- آرایش دائم (تتو و…)
10- سایر فعالیت های آرایشی رایج مانند رنگ کردن مو،برداشتن ابرو و…
11- کاشت مو
12-پروسیجرهای جوان سازی پوست مانند آر اف فرکشنال و روش های مشابه
13-لیزر موهای زائد
 14-معرفی دستگاهها و تجهیزات مربوط به پوست و زیبایی توسط شرکت ها و سازمان ها
سایر خدمات مجموعه زیبان:
1- مشاوره خرید مناسب ترین دستگاههای پزشکی پوست و زیبایی پایین تر از قیمت بازار برای شما
2- تجهیز کامل مطب و مراکز زیبایی و بهداشتی توسط زیبان و بدون نیاز به پرداخت وجه توسط شما
[divider]
در ادامه برخی نمونه های تبلیغات آمده است:
[divider]
نمونه تبلیغات لیزر (از نوع هوشمند تصویری)
نمونه اول تبلیغات هوشمند و تصویری (نمایش تصویر تبلیغات در کلیه مطالب مرتبط)

[divider]

نمونه دوم: تبلیغات هوشمند متنی (نمایش در کلیه نوشته های مرتبط)
نمونه دوم: تبلیغات هوشمند متنی (نمایش متن در کلیه نوشته های مرتبط)

[divider]

نمونه سوم:
نمونه سوم: تبلیغات بصورت ریپورتاژ آگهی

 

[divider]
 لوگو زیبان
 [checklist][/checklist]

[highlight]

برای اطلاع از تعرفه تبلیغات ,شرایط همکاری و اطلاعات بیشتر لطفا ایمیل بزنید یا با شماره تماس زیر ارتباط برقرار کنید.
 

[/highlight]

 [starlist][/starlist]
 [checklist][/checklist]
 
⇐    خانم جعفری: 09902039450   ⇒
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟
Subscribe
Notify of
guest

8 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
sara
sara
7 years ago

سلام ، وقت شما بخیر، من دیشب وقت لیزر در مرکز لیزر خانم دکتر شایسته حاجیان در شهر شیراز داشتم، بعد از مراجعه هنگام تسویه از من هزینه های دستگاه الکساندرایت دریافت شد ، در صورتیکه دستگاه ایشون دایود هست، چجوری میتونم پیگیری کنم؟ الته خود خانم دکتر تشریف نداشتن،
مورد دوم اینکه توی سایت شما ذکر شده که خدمات دیگه زیبایی برای کسانی که از لیر استفاده کنن. هم تخفیف داره، ولی به من گفتن نه،
لطفا شفاف سازی بفرمایید، سایت شما یه چیزی میگه ولی توی مطب یه چیز دیگه،
ممنون

دکتر قنبری
دکتر قنبری
6 years ago

سلام من قصد دارم در سایت شما درخواست طبلیقات بدم لطفا راه تماستون رو بگید

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  دکتر قنبری

سلام، همکار گرامی لطفا شماره تماس در اختیارمان قرار دهید تا از مجموعه تهران اسکین با شما تماس گرفته شود. شماره تماس در سایت انتشار نمی یابد.

امید عظیمی
امید عظیمی
6 years ago

برای تبلیغ در سایت شما نیاز به مشاوره دارم.
متشکرم

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  امید عظیمی

سلام، دوست گرامی لطفا شماره تماس خود را در اختیار ما قرار دهید تا از مجموعه تهران اسکین با شما تماس گرفته شود. شماره تماس در سایت انتشار نمی یابد و یا با شماره 77189615 تماس بگیرید.

خوش سیرت
خوش سیرت
5 years ago

سلام
ما جهاد دانشگاهی هستیم
میخواهیم تبلیغ برای مراقبت های پوست و مو براساس شناخت طبایع چهارگانه و طب گیاهی برای پزشکان عمومی و ارایه مدرک معتبر برگزار کنیم … شرایط تبلیغ در سایت شما چیست؟
تافن ما

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  خوش سیرت

سلام جناب خوش سیرت
با شما تماس گرفته می شود و اطلاعات لازم به شما ارائه می گردد.